کد خبر: ۵۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی نزدیک به ۱۷ هزار زندانی جرایم غیرعمد با استفاده از تسهیلات بانک ملت خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت به نقل از ایسنا، مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر کرد.
سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در این دیدار با تقدیر از اقدامات بانک ملت در طول ۱۲ سال گذشته ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر بیگدلی مدیرعامل جدید بانک ملت، مساعدت ها و حمایت های این بانک از ستاد دیه افزایش یابد.
جولایی با اشاره به این که بانک ملت نخستین بانکی است که در حوزه ارایه وام ‌های بدون سود به بدهکاران غیربزهکاری که گرفتار زندان بودند، ورود کرد، افزود: تا به امروز ۳ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه با تنفس بازپرداخت به مددجویان معرفی شده ستاد دیه، از سوی بانک ملت پرداخت شده است و با این مبلغ تسهیلات، تاکنون ۱۶ هزار و ۸۳۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته اند.
براساس این گزارش دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار همکاری با این نهاد حمایتی را از اولویت‌های بانک ملت برشمرد و اظهار کرد: با دغدغه حل مشکلات اجتماعی، در صدد هستیم علاوه بر ارایه خدمات جدید بانکی به محبوسان نیازمند، به عنوان یک عامل در حوزه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها نیز به سهم خود اثرگذار باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: