کد خبر: ۵۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
پرچمدارهای شماره 9 سامسونگ ماه آینده وارد بازار می شوند
سامسونگ اعلام کرده موبایل های گلکسی S۹ وS۹ پرچمداران جدیدش یک ماه دیگر به بازار عرضه می شوند. به گزارش سان، این موبایل که «قاتل آیفون ایکس» لقب گرفته در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.
رونمایی از دو قاتل آیفون ایکس + عکس و مشخصات
احتمال پیش نمایش Samsung Galaxy S۹ وS۹ Plus درCES ۲۰۱۸: دو گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S۹ و S۹ پلاس به تازگی موضوع مهم رسانه ها شده و شایعات زیادی از آن منتشر می شود. گفته شده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی پرچمدار جدید خود را معرفی نماید.
بنابر گفته یک منبع قابل اعتماد سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy S۹ را در مراسم CES ۲۰۱۸ در لاس وگاس به پیش نمایش بگذارد.
هنوز مشخص نیست که چه میزان از اطلاعات این پرچمدار دراین مراسم ذکر می شود، به احتمال زیاد این گوشی در مراسمی رسمی در مارس۲۰۱٨(اسفندماه) معرفی می شود.درست مانند گوشی های Galaxy S۸ و S۸ Plus که این گونه بود.
احتمالا زبان طراحی به کار رفته در این گوشی های هوشمند نیزهمانند S۸ و S۸ Plus خواهد بود. انتظار میرود که صفحه نمایش این گوشی ها نیز ۵.٨ و ۶.۲ اینچی از نوع AMOLED با لبه های خمیده و صفحه نمایش با تراکم پیکسلی Infinity باشد.با اینکه در هیچ یک از منابع راجع به پردازنده این گوشی ها صحبتی نشده است، انتظار میرود از پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ٨۴۵ ساخت کمپانی کوالکام استفاده شود.
همچنین راجع به دیگر مشخصات گفته شده گوشی S۹ دارای چهار گیگابایت رم و S۹ Plus شش گیگابایت رم خواهد داشت. گوشی S۹ Plus دارای دوربین پشت دوگانه خواهد بود. میزان حافظه داخلی در هر دو گوشی ۶۴ گیگابایت و با کارت حافظه اس دی قابل افزایش میباشد.
نام کد این دو گوشی Star ۱ و Star ۲ و شماره مدل آنها SMG-۹۶۰ و SMG-۹۶۵ می باشد. در این دو گوشی نیز مانند Oneplus ۵T جک سه و نیم میلی متری هدفون به کار رفته و از اسپیکر استریو AKG استفاده شده است.
در مراسم معرفی دستیار صوتی Bixby که درچین برگزار شد، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که نام رابط کاربری Galaxy S۹, از نام قدیمی رابط های کاربری سامسونگ به Galaxy Ai UX تغییر کرده است. این بدان معنا خواهد بود که پرچمدار بعدی شرکت عظیم کره ای، سامسونگ دارای قابلیت های Ai خواهد بود. این گوشی دارای یک چیپست اختصاصی برای کارهای مربوط به Ai خواهد بود و همین باعث میشود پردازنده اصلی عهده دار انجام امور Ai نباشد و عملکرد کلی دستگاه نیز بهبود خواهد یافت.
اگر این اطلاعات صحیح باشد، دانستن این که چه اطلاعاتی راجع به گوشی در CES ۲۰۱۸ اعلام میشود جالب خواهد بود. مراسم معرفی رسمی گوشی در ماه مارس ۲۰۱٨ برگزار خواهد شد.
رونمایی از دو قاتل آیفون ایکس + عکس و مشخصات
این در حالی است که به تازگی انتشار تصویری از بسته بندی یک موبایل پرچمدار نشان می دهد این دستگاه قابلیت تصویربرداری اسلوموشن با هزار فریم در ثانیه را دارد.
سامسونگ اعلام کرده موبایل های گلکسی S۹ وS۹ پرچمداران جدیدش یک ماه دیگر به بازار عرضه می شوند. اما به تازگی عکسی از بسته بندی موبایل در فضای مجازی منتشر شده و مشخصات این موبایل را فاش کرده است.
به گزارش سان،این موبایل که «قاتل آیفون ایکس» لقب گرفته در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد. به هرحال تصویر بسته بندی این موبایل درReddit منتشر شده است.
این موبایل با نمایشگری ۵.۸ اینچی به بازار عرضه می شود. همچنین تصویر نشان می دهد نمایشگرAMOLED دارای کیفیت Quad HD+ است. دوربین جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین پشتی آن ۱۲ مگا پیکسل است.
همچنین نوشته های روی جعبه حاکی از آن است که موبایل دارای ویژگی Slow-mo است. از سوی دیگر برخی گزارش ها حاکی از آن است که دستگاه می تواند ویدئوهای اسلوموشن با هزار فریم در ثانیه را فیلمبرداری کند.
سامسونگ هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است.
رونمایی از دو قاتل آیفون ایکس + عکس و مشخصات

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار