کد خبر: ۵۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: سرد شدن بازار مسکن در چین، سلامت روانی ترامپ، هشدار به متقاضیان پناهندگی در اروپا و کاهش نرخ زاد و ولد در فرانسه از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*سرد شدن بازار مسکن در چین – وال استریت ژورنال
بازار مسکن چین به دنبال سختگیری های دولتی درباره وام های سنگین بانکی با کاهش قیمت روبرو شد. در پکن و شانگهای دو شهر بزرگ و فعال در بازار مسکن فروش راکد شده و قیمت ها کاهش نسبی داشتند.
هشدار به متقاضیان پناهندگی در اروپا

*پزشک کاخ سفید: ترامپ از نظر جسمی و روانی سالم است – نیویورک تایمز
رونی جکسون، پزشک دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا وضعت سلامتی وی را عالی توصیف کرد و گفت کمترین علامتی از اختلالات شناختی در رئیس جمهوری دیده نمی شود. پزشک کاخ سفید در عین حال گفت که ترامپ مانند اکثر آمریکایی‌ها اضافه وزن دارد و به اندازه کافی ورزش نمی کند. آزمایش های پزشکی نشان می دهد که ترامپ کلسترلش بالاست با این حال رونی جکسون درباره آسیب‌های احتمال قلبی گفته است که آزمایش ها نشان می دهد که قلب او به خوبی کار می کند.
هشدار به متقاضیان پناهندگی در اروپا

*هشداری به متقاضیان پناهندگی در اروپا – واشنگتن پست
 وضعیت کمپ های پناهجویان در جزیره لسبوس یونان بسیار بد است. این جزیره محلی اصلی بحران پناهجویان اروپا است اگرچه ورود پناهجویان تازه کاهش یافته است. فعالان اجتماعی و حقوق بشر معتقدند وضعیت بسیار بد پناهجویان نتیجه استراتژی اروپایی برای دور نگه داشتن مهاجران است. رهبران اروپایی به طور واضح تمایل خود برای جلوگیری از ورود پناهجویان را ابراز کردند.
هشدار به متقاضیان پناهندگی در اروپا

*کاهش نرخ زاد و ولد در فرانسه برای سومین سال – لوموند
نرخ زاد و ولد در سال 2017 به 1.88 فرزند برای هر زن رسیده است و از سطح مورد انتظار کاهش داشته است.براساس آمار منتشر شده با وجود این کاهش اگر جمعیت فرانسه به رشد خود ادامه دهد به 67.2 میلیون نفر میرسد و سرعت رشد جمعیت در سال جدید کمتر از گذشته است.
هشدار به متقاضیان پناهندگی در اروپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار