به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امامی در جلسه ای با حضور روساي شعب و دواير ستادي استان مرکزي بيان داشت: هدف از تشکيل کميته راهبرد در شعب، تدوين برنامه عملياتي براي دستيابي به اهداف تعيين شده است.
وی اجرا و فعالیت میدانی در زمينه دستيابي به اهداف راهبردي را وظيفه کميته بازاريابي دانست و افزود: شعب در قالب کميته بازاريابي با رايزني هاي منطقه اي و فرامنطقه اي زمينه اجراي درست اهداف کميته راهبرد را فراهم کنند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در کمیته راهبرد، شناخت و تجزيه و تحليل بازار، شناخت رقبا، پيش بيني نقدينگي، شناخت ظرفيت هاي منطقه اي و استاني، هدف گذاري با توجه به رشد نقدينگي و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات پيرامون مطرح مي باشد.
وی خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل فضای مجازي به عنوان يکي از ابزارهاي جديد کسب و کار بسيار حائز اهميت است و اين موضوع بايد در كميته هاي راهبرد مورد بررسي قرار گيرد.
امامی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان های ذیربط در زمينه توسعه خدمات الکترونيک گفت: در آينده اي نزديک شاهد يک انقلاب عظيم در زمينه توسعه خدمات الكترونيكي در بانك خواهيم بود كه بانك قرض الحسنه مهر ايران را به عنوان يكي از بانك هاي برتر در اين زمينه تبديل خواهد كرد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهداف «طرح تلاش» گفت: هدف نهایي در طرح تلاش يک و دو بهبود جايگاه استان ها از حيث افزايش منابع در کنار تخصيص بهينه مصارف، کنترل مطالبات و افزايش خدمات بانكداري نوين است كه در نهايت مي تواند موجبات افزايش رضايت مشتريان را به همراه داشته باشد.