کد خبر: ۵۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
رئیس اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد:
خوانساری با بیان اینکه قطار اقتصادی کشور از ریل خارج شده است، گفت: برای بازگرداندن این قطار به ریل، بخش خصوصی باید منسجم تر حرکت کند.
خارج شدن قطار اقتصادی از ریل
خوانساری با بیان اینکه قطار اقتصادی کشور از ریل خارج شده است، گفت: برای بازگرداندن این قطار به ریل، بخش خصوصی باید منسجم تر حرکت کند.
مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران امروز در آئین گشایش خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اظهار کرد: اوضاع اقتصادی با مشکل روبرو است و قطار اقتصادی مقداری از ریل خارج شده است و باید این را به داخل ریل برگرداند و این در صورتی امکان پذیر است که بخش خصوصی قوی‌تر و منسجم‌تر حرکت کند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: برای این کار باید بین بخش خصوصی هم صدایی وجود داشته باشد و برای این هم صدایی هم نیازمند تشکیل نهادها هستیم و راه اصلی این کار این است که به تشکل ها بیشتر بها داد و آنها را منسجم تر کرد.
وی افزود: در دو سال گذشته سعی شد مکانی را برای استقرار تشکل ها سازماندهی کنیم که امروز شاهد افتتاح آن خواهیم بود و یکی از اهداف ایجاد خانه تشکل‌ها شناسایی مشکلات بوده است.
خوانساری تصریح کرد: امسال حدود 24 تشکل در اتاق ایران ثبت شده و برنامه ما شناسایی و ثبت تشکل‌های مختلف است و فکر می‌کنیم تا سال آینده تعداد این تشکل‌ها به 100 مورد برسد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران در خاتمه یادآور شد: هدف از ایجاد خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی حمایت از تشکل‌ها است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار