کد خبر: ۵۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
ویروس وال استریت بورس آسیا و اروپا را زمین گیر کرد
تجارت آنلاین: سرمای وال استریت بر بازارهای بورس آسیا و اروپا، بحران برای کالاهای ژاپنی، بستن وب سایت های پول مجازی در چین و کاهش آمار خودکشی در فرانسه از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*سرمای وال استریت بر بازارهای بورس آسیا و اروپا – فایننشال تایمز
بازارهای بورس کالا در اروپا و آسیا با افت شدید همراه شدند که بیانگر ادامه موج سقوط بازارهای بورس آمریکا بود. بازار بورس آمریکا بدترین سقوط خود را از 6 سال گذشته تاکنون تجربه کرد.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بحران برای کالاهای ژاپنی – وال استریت ژورنال

مفهوم کالای ساخت ژاپن که زمانی در جهان مورد تشویق بود اکنون با یک سری رسوایی خدشه دار شده است.شهرت تولیدات کیفیت بالای ژاپن که باعث بهبود اقتصاد این کشور پس از جنگ جهانی شد اکنون با شکاف روبرو شده دربخش خودرو شرکت نیسان موتور پنجمین سازنده خودرو در جهان به دلیل استفاده از نیروی کار غیرمتخصص در بازرسی نهایی برخی مدل ها شد نیسان 1.2 میلیون خودرو را به دلیل نقص فنی بازپس گرفت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بستن وب سایت های پول مجازی در چین – ساوت چاینا مورنینگ پست
در ادامه تلاش پکن برای مبارزه با فساد مالی ، به زودی سایت های معامله پول های دیجیتالی بسته خواهند شد. بسیاری از سکوهای معاملات پول های دیجیتال از ترس بسته شدن به کشورهای ژاپن و سنگاپور منتقل شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*کاهش آمار خودکشی در فرانسه – لوموند
با وجود کاهش منفی 26 درصدی از سال 2014، فرانسه از 32 کشور اروپایی هنوز دهمین کشوری است که با خودکشی شهروندانش روبروست. براساس آمار افراد کهنسال بیشترین خطر خودکشی را دارند. خودکشی دومین عامل مرگ  سنین 15 تا 24 سال در فرانسه است.   
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار