کد خبر: ۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
معاون مسکن روستایی خبر داد:
مهدیان با اشاره به افزایش 15 درصدی تسهیلات مسکن روستایی گفت: روستایان می‌توانند از 20 روز آینده تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی را دریافت کنند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عزیزاله مهدیان، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طی هر سال تسهیلات مسکن روستایی افزایش 15 درصدی داشت، گفت: متاسفانه طی دو سال اخیر تسهیلات مسکن روستایی هیچ افزایش قیمتی نیافته بود.
 
وی در ادامه افزود: امسال با تصویب هیئت دولت تسهیلات مسکن روستایی از 12 میلیون و 500 هزار تومان به 15 میلیون تومان افزایش یافت.
 
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در ادامه اظهار داشت: این مصوبه به بانک مرکزی ارجاع شد و با ابلاغ بانک مرکزی به بانک‌های عامل این بانک‌ها موظف به ارائه تسهیلات مسکن روستایی هستند.
 
مهدیان در ادامه اظهار داشت: تمامی بانک‌های عامل از جمله بانک‌ صادرات، تجارت، سپه و سایر بانک‌ها جز بانک مسکن در تمامی شعب خود موظف به ارائه تسهیلات روستایی هستند.
 
معاون مسکن روستایی در ادامه یادآور شد: تا بیست روز آینده روستاییان می‌توانند تسهیلات 15 میلیون تومانی خود را از تمامی شعب بانک‌های عامل دریافت کنند.
 
مهدیان با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی نقش بسیار عمده‌ای دارد، گفت: در صورتی که زلزله‌ای در روستاها اتفاق بیافتد مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی نقش موثری در حفاظت از خانه‌ها دارد.
 
معاون مسکن روستایی در ادامه افزود: در زلزله‌های آذربایجان شرقی و مورموری و هرمزگان که طی سال‌های گذشته اتفاق افتاده است واحدهایی که با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی مقاوم سازی شده بودند، هیچ آسیبی ندیدند.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار