کد خبر: ۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
پس از انتخاب علي هادي به عنوان سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي موسسه اعتباري ثامن ، مراسم توديع مسعود کيوان فر برگزار گرديد.
توديع و معارفه در سرپرستي استان خراسان رضوي

در اين مراسم که با حضور مديرعامل ، قائم مقام ،معاون امور بانکي و مديران ارشد موسسه در مشهد برگزار گرديد ، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول تصدي اين پست قدرداني کرد.

 مديرعامل در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول دوره مديريت ضمن برشمردن مزاياي تغيير و تحول  ، تزريق انرژي مديران جوان و با تجربه  بر پيکره موسسه را امري اجتناب ناپذير ارزيابي کرد. وي در ادامه ،  از کارکنان خواست با همدلي بيشتر در راستاي اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند .  
عضو هيات مديره موسسه گفت : با توجه به نرخ چشمگير مطالبات ، ضروري است   مديران و کارکنان ضمن چاره‌انديشي مقتضي، همت والاي خود را در راستاي  وصول مطالبات ، برگشت سرمايه و تحقق درآمد بکار گيرد .
وي همچنين گفت : فعاليت و تلاش در محيط کار و انجام صحيح امور محوله  از اهم امور مي باشد ولي ما بايستي علاوه بر اين ، نگاهي هم به آينده داشته باشيم و انعطاف پذير و متغير باشيم و توانايي تشخيص مشکلات و اجراي استراتژيهاي جديد و نوين را داشته باشيم.
محمود رهنما همچنين افزود : در بيست سالي که از عمر موسسه اعتباري ثامن گذشته است ، جدا  از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار ، تک تک کارکنان هدفي بس بزرگ و ارزشمند را براي خود برگزيدند که همچنان اين هدف و تجارب سينه به سينه در بين کارکنان موسسه انتقال مي يابد و اين هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاري و تکريم ارباب رجوع مي باشد که در موسسه نهادينه شده تا همواره فرصت خدمتگزاري به مردم را پاس داشته و براي رضايت حداکثري مشتريان تلاش کنند.
 در ادامه قائم مقام موسسه نيز ضمن تقدير و تشکر از زحمات چندين ساله آقاي مسعود کيوانفر ، وي را انساني پاکدست ، سالم ، متخصص در امور بانکي و کارشناس دانسته و گفت : به واقع موسسه اعتباري ثامن بايد روزي به خود افتخار کند که چنين مديراني ، جهت اعتلاي آن کوشش کرده اند .
محمود مرداني در ادامه گفت : موسسه اعتباري ثامن با دارا بودن  نيروي انساني تلاشگر و متخصص، مديران شايسته اي که از بدنه ثامن رشد يافته اند مي‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.
وي با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقاي هادي در سرپرستي دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت : اميدوارم  و اطمينان دارم آقاي علي هادي  به‌ عنوان يکي از مديران کارآزموده، جوان و نوانديش بتواند با بهره‌گيري از همراهي و مشارکت موثر کارکنان و مديران، در احياي جايگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوي  موفق باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: