کد خبر: ۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
تغییر در سیاست موشک دفاعی تا رویارویی اروپا و ترامپ
تجارت آنلاین: تغییر در سیاست موشکی چین و روسیه، استراتژی اروپایی در مقابل ترامپ، عمیق شدن ادغام ارتش و جامعه مدنی در چین و ورود مشاور اماراتی به پرونده تحقیقاتی اف بی آی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*تغییر در سیاست موشک دفاعی – واشنگتن پست
به دنبال سخنان تهدید آمیز ولادیمیرپوتین درباره موشک های روسیه، آمریکا نیز با توجه به تهدید روسیه و چین اقدام به بررسی مجدد سیاست های دفاعی خود می کنند.در سیاست جدید هنوز توسعه تکنولوژی و تاکید بر تسلیحاتی برای مقابله با کره شمالی تاکیید دارد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول رزونامه های جهان

*استراتژی اروپایی در مقابل ترامپ – لوموند
کمیسیون اروپایی قصد دارد تا مالیات کالاهای وارداتی آمریکا به کشورهای اروپایی را افزایش دهد. این واکنش پس از افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم از سوی دولت ترامپ بود.عمل کرد تلافی جویانه اروپا نسبت به تا پیش از 7 مارس بر واردات کشاورزی از آمریکا اعمال خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول رزونامه های جهان

*عمیق شدن ادغام ارتش و جامعه مدنی در چین – چاینا دیلی
شی جینپینگ رئیس جمهور چین از تلاش برای عمیق تر شدن ادغام ارتش با اهداف مدنی با حمایت مردمی شد.چین به دنبال هماهنگی دفاع ملی و توسعه اقتصادی با این ادغام است.تمامی سطوح دولتی باید از این منافع حمایت کنند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول رزونامه های جهان

*ورود مشاور اماراتی به پرونده تحقیقاتی اف بی آی -  نیویورک تایمز
رابرت مولر بازرس تحقیقاتی پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اکنون یک مشاور اماراتی را مورد تمرکز تحقیقاتش قرارداده است.این بررسی درباره چگونگی ورود پول از چندین کشور از جمله امارت به واشنگتن و تحت تاثیر گذاشتن دولت ترامپ است. مولر همچنین از این مشاور اماراتی درباره نقش اش در سیاست گذاریهای کاخ سفید بازپرسی خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول رزونامه های جهان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار