جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک هاي دولتي با حضور مديران، کارشناسان و نمايندگان روابط عمومي بانک هاي كشور در ساختمان ادارات مركزي بانك قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این جلسه، موضوعاتی همچون نحوه تعامل روابط عمومي نظام بانکي با خبرنگاران و رسانه ها، حضور موثر در شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي، حفاظت از سرمايه هاي ارتباطي و اعتباري بانک ها و نقش بيبديل روابط عموميها در شفافسازي جريان اطلاعات و ارتباطات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در جلسه کميسيون هماهنگي روابط عمومي بانک ها ضمن تبريك فرارسيدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و اشاره به دغدغههاي حاكم بر نظام بانكي كشور گفت: روابط عمومي يكي از سخت ترين كارهاست و كساني كه در حرفه روابط عمومي مشغول كار هستند زودتر از ديگران فرسوده مي شوند و معمولاْ در معرض تصميم گيري هاي سريع قرار دارند.
وی با اشاره به یک دهه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت هاي اجتماعي اظهار داشت: خدمات اين بانک ابزاري براي رفع مشكلات طبقه متوسط به پائين جامعه است كه در بستر قرض الحسنه بسياري از نيازهاي اساسي مردم را تأمين مي كند.
تلیکانی در ادامه تصریح کرد: با استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهيلاتي بانک قرض الحسنه مهر ايران در ۱۱ ماه سال جاري نسبت به پايان سال گذشته بالغ بر ۷۰ درصد جذب منابع داشته ايم و ميزان پايين نسبت مطالبات به مصارف بانک نشان دهنده تعهد مشتريان آن است.
وی در ادامه گفت: ۹۰ درصد منابع قرض الحسنه جذب شده به پرداخت تسهیلات به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص يافته است و ۱۰ درصد مابقي نيز به عنوان ذخيره قانوني نزد بانک مرکزي سپرده گذاري شده است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در انتها با اشاره به برنامه های آتي بانک اشاره کرد: در سال آينده براي اولين بار فرايند حذف کاغذ از پروسه اعطاي تسهيلات حذف خواهد شد و هم اكنون مراحل هماهنگي هاي آن در حال انجام است.