به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با برگزاری جشن تکلیف ٢٣٠ دختر کارکنان این بانک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن، طرح های مصوب و برنامه های در دست اقدام برای خدمت رسانی بیشتر در چارچوب سایت جدید باشگاه مشتریان رونمایی شد و مهمترین برنامه های معرفی شده در این زمینه در ١٤ محور اعلام شده است.
بنا براین گزارش، طرح های مصوب و برنامه های تدوین شده توسط اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک در سایت جدید «باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران» شامل: «برنامه ریزی در خصوص قرعه کشی طرح های باشگاه مشتریان»، «اهدای جوایز طرح کلیک باشگاه مشتریان»، «طرح زمستانه باشگاه مشتریان»، «طرح فروش طلایی»، «طرح برگ برنده» و سایر طرح ها و اقدامات عملیاتی این اداره کل شامل: «طرح ارسال پیامک سالروز تولد مشتریان»، «طرح بازاریابی و جذب ٥٠٠ شرکت برتر»، «طرح احیاء و نگهداشت مشتریان دارای حساب راکد و حساب فعال فاقد گردش مالی»، «تعامل با یکصد مشتری برتر»، «طرح بررسی و حضور در ٣٠٠ هایپر مارکت و مراکز تجاری در سراسر کشور»، «ارائه افزونه های تشویقی به مشتریان برتر ضمانت نامه ای»، «طرح فرزانگان سپهر»، «طرح بیمه سرمد» و «تسهیم بودجه در اختیار مدیریت شعب مناطق تهران و استان ها به منظور بهبود کیفی و کمی شبکه پذیرندگان IPG بانک صادرات ایران» است که امکانات جدیدی را برای مشارکت بیشتر مشتریان بانک در گزینه های در نظر گرفته شده، فراهم آورده است.