کد خبر: ۵۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه براي پنج شنبه آخر سال (24 اسفندماه 1396) تمهیدات و برنامه های ویژه‌ای را برای سرویس دهی به شهروندان مسافران برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا در نظر گرفته است.
خط يك متروي تهران براي پنجشنبه آخر سال 1396 رايگان است


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس نوبخت افزود: با عنايت به فرارسیدن سال نو از آنجا که مردم شریف تهران بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبول به بهشت زهرا می‌روند، همه ساله در این روز ترافیک بسیار سنگینی در جاده های اطراف بهشت زهرا حاکم می‌شود، از این رو شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای رفاه حال شهروندان گرامي و كاهش ترافيك در آن روز تمهیداتی به عمل آورده و به صورت ويژه در خط يك مترو سرويس دهي خواهيم داشت.
وي تصريح كرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه سرویس به ایستگاه حرم مطهر (بهشت زهرا) در آخرین پنج شنبه سال از ابتداي صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر همه قطارها به صورت رايگان از ايستگاه تجریش تا ايستگاه كهريزك و بالعكس تردد خواهند داشت و بعد از آن فاصله حركت قطارها با توجه به تاریکی کامل هوا طبق برنامه زمانبندي حركت قطارها اجرا مي شود.
مدير عامل شركت بهره‌برداری متروي تهران گفت: روز جمعه 25 اسفندماه 96 نيز تمامي قطارها به سمت حرم مطهر (بهشت زهرا) تردد خواهند داشت.

نوبخت خاطرنشان كرد: برنامه حرکت قطارها در ساير خطوط متروی تهران در روز مذکور تغییری نداشته و طبق جداول زماني حركت قطارها خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمادگي اين را دارد كه در صورت نياز قطارهاي فوق العاده نيز در تمامي خطوط اعزام نمايد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار