کد خبر: ۵۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
انتشار ویدئوی هایی از سر خوردن عجیب و تصادف خودروها در چالوس
داستان از انتشار کلیپی از برخورد چند خودرو به کوه در محور چالوس شروع شد تا زمزمه‌ها و شنیده‌ها در خصوص ریختن گازوییل توسط امداد خودروهای مستقر در این محور برای کسب درآمد بیشتر و سوءاستفاده از مردم قوت بگیرد.
داستان از انتشار کلیپی از برخورد چند خودرو به کوه در محور چالوس شروع شد. این خودروها در روزهایی‌آفتابی و در شرایطی‌که احتمال لغزنده بودن جاده به صفر می‌رسید، از مسیر منحرف و به‌کوه برخورد می‌کردند. این اتفاقات باعث شد که زمزمه‌ها و شنیده‌ها در خصوص ریختن گازوییل توسط امداد خودروهای مستقر در این محور برای کسب درآمد بیشتر و سوءاستفاده از مردم قوت بگیرد.
بر اساس گزارش ها هیچ مسئولی به صراحت ریختن گازوییل از سوی یدک کش ها درجاده چالوس را نه تایید و نه تکذیب می کند.
 در همین رابطه معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 60 خودروی امدادی در قالب جرثقیل و یدک‌کش در  محور چالوس فعالیت دارند .
عادل منصورکیایی ادامه داد: این خودروها طی سال‌های‌گذشته به قانون تمکین نکرده  و زیر بار اخذ مجوز و فعالیت قانونی نمی‌روند و همین باعث بروز مشکلات زیادی شده است.
وی توضیح داد: بارها و بارها از آنها درخواست شده فعالیت خود را در قالب شرکت ساماندهی‌کنند ولی آنها با بیان این‌که بومی منطقه هستند و محور چالوس مال آنهاست زیر بار این موضوع نرفته‌اند.
 وی ابراز کرد: بر اساس‌گزارشات  مردمی، برخی از رانندگان این خودروها برای جابه جایی ماشین‌های تصادفی یا تعمیری نرخی خارج از حد متعارف می‌گیرند و رفتار نامناسبی نیز با مردم دارند.
این مسئول با اشاره به فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ریختن گازوییل توسط برخی یدک‌کش‌ها در محور چالوس برای درآمدزایی گفت: هر چند مستندات و مدارک مستدلی در این خصوص وجود ندارد ولی به صورت صد درصدی نمی‌توان این موضوع را انکار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار