به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس دستورالعمل اجرایي ماده ۶ قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان و بمنظور افزايش رضايت عمومي و تشويق دستگاه هاي رعايت كننده حقوق ارباب رجوع توسط تيم ارزيابي دفترهماهنگي امور اقتصادي استانداري تهران بررسي شد كه در اين مميزي، بانك در رتبه سطح يك عملكرد حمايت از حقوق مصرف كنندگان قرار گرفت.
در این راستا، ۵ شاخص اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان با ۴۸ امتياز، ارائه خدمت به مراجعه کنندگان يا مشتريان با ۱۲ امتياز، نظر سنجي از مراجعه کنندگان يا مشتريان با ۱۴ امتياز، رسيدگي به شکايات مراجعه كنندگان يا مشتريان با ۱۳ امتياز و آموزش، فرهنگ سازي و برنامه ريزي در راستاي تكريم ارباب رجوع در سازمان با ۱۳ امتياز در بانك قرض الحسنه مهرايران مورد ارزيابي قرار گرفت.
براساس اعلام مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، بانک قرض الحسنه مهر ايران در تمامي شاخص ها مورد ارزيابي و سنجش قرار گرفت و به عنوان بهترين عملکرد در حمايت از مصرف کنندگان حايز رتبه بندي «سطح يك» شد.
تاریخ:۱۳۹۶/۱۲/۲۶