کد خبر: ۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
در اعتراض به سیاست‌های فرهنگی مدیریت شهری پایتخت؛
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در اعتراض به سیاست‌های فرهنگی دوره جدید مدیریت شهری پایتخت و مخالفت با سیاست‌های اعمالی شهردار تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد.
معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در اعتراض به سیاست‌های فرهنگی دوره جدید مدیریت شهری پایتخت و مخالفت با سیاست‌های اعمالی شهردار تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد.
به گزارش تجارت آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پی اعتراض شدید نسبت به برنامه‌های فرهنگی و نوع نگاه به چالش‌های فرهنگی تهران از ناحیه مجموعه فرهنگی شهرداری تهران استعفا داد.
براساس اخبار از دیگر دلایل استعفای ناصری‌پور اعتراض و انتقاد شدید نسبت به برگزاری همایش بانوان شاغل شهرداری تهران و نوروز باستانی و حواشی برگزاری آن‌ها بوده است.
وی در پی برگزاری این مراسم با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاورانش که با رقص دختران  همراه بود، صریحا اعلام کرد که سازمان فرهنگی در این رویداد دخالتی نداشته و آن را نقد و محکوم می‌کنم و از دستگاه قضا هم انتظار پیگیری دارد.
معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران همچنین در اظهارنظری تاکید کرده بود که اساساً این هنجارشکنی (رقص دختران در همایش بانوان شاغل شهرداری تهران) را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد و کوچکترین موضوعات هم رصد می‌شود بنابراین حرکات موزون دختران یک اتفاق نبوده است.
با توجه به اینکه رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و هیئت امناء سازمان از نیروهای ارزشی محسوب می‌شوند، با رفتن این نیروها علامت سئوالی در آغاز به‌کار فعالیت اوحدی برجای خواهد ماند.
براساس پیگیری خبرنگاران، ناصری‌پور عنوان داشته که ناگفته‌هایی از فضای جدید فرهنگی چالش‌برانگیز شهرداری تهران و علت استعفای خود را پس از ایام تعطیلات نوروزی اعلام خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار