کد خبر: ۵۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم آغاز سال جدید با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» در این بانک مشتمل بر« خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار کشاورزی»، اعلام کرد که در ذیل این‌شعار،بهبود‌سطح‌و‌کیفیت‌خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.
هویت و بزرگی بانک کشاورزی در کیفیت خدمات آن نهفته است

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه 14 فروردین در مراسم آغاز سال جدید با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» و عنوان منتخب برای سال 1397 در این بانک مشتمل بر« خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار کشاورزی» ، اعلام کرد که در ذیل این شعار، بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی با بیان این مطلب افزود: همه ما موظفیم برای تبعیت از مقام ولایت و مصلحت اقتصاد کشور، علاوه بر مصرف کالای ایرانی، در هر جایگاهی که قرار داریم برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات تلاش کنیم.
وی در ادامه ضمن تشریح شاخص های مورد نظر برای بهبود خدمت رسانی در بانک ، تاکید کرد: هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدماتش نهفته است و مردم، بانک کشاورزی را با این ویژگی می شناسند.
خدارحمی افزود: خوشبختانه سال گذشته موارد زیادی برای مباهات در عملکرد داشته ایم که موجب رضایت مردم و مسئولان بوده و بیانگر توان و ظرفیت بالای بانک برای رشد و شکوفایی است.
وی تصریح کرد: سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هم وطنان است.
بر اساس این گزارش، آیین آغاز سال جدید در بانک کشاورزی با عنوان « سلام نوروز، عطر گل یاس و مولود کعبه»  و با حضور مدیران، کارکنان ادارت مرکزی و شماری از بازنشستگان این بانک برگزار شد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  بخشی از این مراسم را تشکیل می داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: