کد خبر: ۵۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
دکترنوربخش:
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمام شاخص های عملکردی سال ۹۶ بیانگر مدیریت جهادی و تلاش وافر مدیران و کارکنان در تمامی واحدهای این سازمان در سراسر کشور است.
تمام شاخص ها بیانگر مدیریت جهادی و تلاش وافر مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مدیران شرکتها و نهادهای تابعه این سازمان و نمایندگان شرکای اجتماعی در مجتمع نگین غرب تهران اظهار داشت: امیدواریم در سال ۹۷ امکان توسعه و ارتقا هرچه بیشتر خدمات فراهم شود و بتوانیم رضایتمندی بیشتر جامعه شریف کارگران و مستمری بگیران را فراهم کنیم.

دکتر نوربخش افزود: ارائه خدمت با روش هایی که منجر به رضایت بیشتر بیمه شدگان می شود در اولویت اصلی سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و بر همین اساس استفاده از فن آوری اطلاعات با جدیت تمام دنبال می شود.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی یک سازمان درآمدهزینه ای است و بدون اتکا به منابع دولتی خدمات مورد نیاز جامعه را ارائه می دهد، اظهار داشت: در سال ٩٦ میزان حق بیمه دریافتی توسط این سازمان به ٦٢ هزار میلیارد تومان رسید که در جهت ایفای تعهدات و خدمت رسانی به جامعه هزینه شده است.

دکتر نوربخش پیشگیری از انتقال ریسک به جامعه را وظیفه اصلی سازمان های بیمه گر عنوان کرد و گفت: این وظیفه در سازمان تأمین اجتماعی به خوبی انجام شده است و تمامی تعهدات این سازمان در سال ٩٦ به نحو مطلوب تری نسبت به سال قبل از آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال ٩٦ مستمری و عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت شد و در پایان سال نیز مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد به میزان قابل توجهی پرداخت شده و در وضعیت بهتری نسبت به سال قبل قرار گرفته ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تصویب پرداخت ٥٠ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در قانون بودجه سال ٩٧ کشور اظهار داشت: اجرایی شدن این مصوبه را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و این کار منجر به بهبود سطح خدمات سازمان و رفع بسیاری از مشکلات می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: