کد خبر: ۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
ديدار نوروزي مديرعامل صندوق با مديران و کارکنان اين نهاد عمومي شنبه هجدهم فروردين ماه همزمان با "روز ملي سلامتي " برگزار شد.
خدمات بي واسطه و صيانت از منابع صندوق تامين خسارتهاي بدني

به گزارش  پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور، ديدار نوروزي مديرعامل صندوق با مديران و کارکنان اين نهاد عمومي شنبه هجدهم فروردين ماه همزمان با "روز ملي سلامتي " برگزار شد.
دکتر علي جباري ضمن گراميداشت عيد باستاني نوروز و تقارن آن با ماه پرفضيلت رجب، بهار طبيعت را فرصتي براي تازگي و جوشش دوباره در کارها دانسته و گفت: فصل بهار، فصل نو شدن و دوباره جوانه زدن طبيعت است و در اين فضا انسان هم جدا از طبيعت نيست و نو شدن را تجربه مي کند .
جباري افزود: بايد تلاش کرد هر روز نسبت به روز قبل ايده جديد و تلاش مضاعفي را در کارها به کار بست، اينکه بدانيم در چه نهاد و سازماني فعاليت مي کنيم و خدمات گيرندگان اين سازمان چه کساني هستند. صندوق تامين خسارتهاي بدني نهادي است که تحقق عدالت اجتماعي را در نظام اسلامي نشان مي دهد و بسياري از آسيب ديدگان حوادث رانندگي چشم اميد به اين نهاد بسته اند.
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني با اشاره به سفرهاي استاني پايان سال 96 خود ادامه داد: يک عزم و همتي سال قبل در چارچوب وظايف محوله قانوني صندوق با همکاري ستاد ديه کشور و قوه محترم قضائيه انجام شد تا مقصرين زنداني مطابق دستورالعمل هاي صندوق آزاد شوند و خسارت آسيب ديدگان پرداخت گردد.
دکتر جباري با اشاره به دو هدف مهم کارکنان و مديران صندوق گفت: اولين هدف، خدمات اين نهاد بدون واسطه است و کليه مشمولين طبق قانون با معرفي ستاد ديه و مراجع قضايي از خدمات بهره مند مي شوند، به همين منظور سيستم يکپارچه الکترونيکي در صندوق اجرايي شده است تا شفاف سير پرونده ها مورد رصد قرار گيرد .
وي ادامه داد: دومين هدف ما صيانت از منابع صندوق است، منابع مالي صندوق امانت نظام اسلامي و مردم است، به همين دليل اداره تحقيق در صندوق ايجاد شد تا بررسي ها به دقت انجام شود ، در زمينه وصول مطالبات صندوق کار ويژه اي شد، نظام يکپارچه هوشمند الکترونيک صندوق، گردش مالي اين نهاد را بيش از گذشته نمايان کرد.
مديرعامل صندوق افزود: خوشبختانه طي سه سال متوالي، صورت هاي مالي صندوق بدون بند شرط تصويب شد و اين نشان از شفافيت مالي اين نهاد با اين سطح گردش مالي مي دهد.
 جباري در پايان همه مديران و کارکنان صندوق را در سراسر کشور به تلاش مضاعف در جهت ارائه خدمت صادقانه و صيانت از منابع صندوق دعوت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: