کد خبر: ۵۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
بانک صادرات ایران در استان خراسان جنوبی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، حمایت از بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال طی سال ٩٦ با تامین اعتبار برای کمک به ٥٥١ طرح، بیش از ٥٠٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
حمایت های سال ٩٦ بانک صادرات از اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک طی سال ٩٦ در استان خراسان جنوبی به جهت حمایت از رونق تولید، حفظ مشاغل پایدار در بنگاه های کوچک و متوسط و همچنین ایجاد زمینه برای خود اشتغالی در بین خانوارهای معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی،  ٥٠٣ میلیارد و ٤٣٨ میلیون ریال تسهیلات به تامین مالی ٥٥١ طرح تخصیص داد که از این میان ٤٤٦ میلیارد ریال در حمایت از ٧٧ پروژه در قالب بنگاه های کوچک و متوسط و بالغ بر ٥٧ میلیارد ریال برای اعطای ٤٧٤ فقره وام مشاغل خانگی پرداخت شده است.
بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران در این استان طی ١٢ ماه منتهی به پایان اسفند ٩٦ در استان خراسان جنوبی در سایر بخش های اقتصاد مقاومتی از جمله تامین وام مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) تعداد ١٠٢ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٦٢ میلیارد ریال اعطا کرد.
 در این استان همچنین بالغ بر ١٤٦ میلیارد ریال وام ازدواج و تهیه جهیزیه در اختیار ١٤١٨ نفر از واجدین شرایط قرار گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: