کد خبر: ۵۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
مرکز توسعه فناوری های مالی بانک انصار (Ansar Bank FinTech Center) که با هدف حمایت بانک از فین‌تک‌ها و همکاری و مشارکت در توسعه آنها تشکیل شده، درنظردارد که کارگاه های آموزشی تخصصی را در رویداد فین‌استارز برگزار کند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی‌ و تبلیغات، این کارگاه ها تحت عناوین "رقبای ما کدامند؟ تحلیل رقبای فین‌تک در بازار با رویکرد دیزاین" توسط مهندس فاطمه صدیقیان وحسام صادقی در تاریخ دوشنبه 27 فروردین از ساعت 15 الی 16:30 و کارگاه "جریان های مالی در استارت آپ های فین تک (بررسی مدل درآمد وهزینه در انواع استارت آپ های فین تک) توسط مهندس مصطفی ثابتی و مهندس زکیه ایزدی در تاریخ 29 فروردین از ساعت 10:30 الی 11:45 در سالن 1-44 (خلیج فارس) واقع در نمایشگاه بورس، بانک وبیمه سال جاری برگزارمی‌شود.
براساس این گزارش، علاقمندان برای ثبت نام و استفاده از این کارگاه‌ها می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به آدرس http://www.ifc.ir  مراجعه کنند.
شایان ذکر است که  مرکز توسعه فناوری های مالی بانک انصار انواع سرویس ها و خدمات مورد نیاز برای رشد و توسعه فین تک ها را در اختیار آن‌ها می‌گذارد و خدماتی شامل تامین مالی استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، رفع نیازمندی های آنان نظیر دسترسی به بازار - ارتباط با اکوسیستم - تسهیل رگولاتوری،اختصاص فضای کار اشتراکی به صورت رایگان، امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی، خدمات مشاوره و منتورینگ، برگزاری دوره های تخصصی فین تک  و ... را برایشان فراهم می‌کند.
علاقمندان برای ارتباط با این مرکز می توانند به وب سایت مرکز به نشانی .https://Fintech.ansarbank.com مراجعه و یا با ایمیلFintech @ansarbank.com  مکاتبه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: