به گزارش
پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت در اجلاس سراسری کارکنان بیمهکوثر، ضمن بیان این مطلب، تصریحکرد: همراهی با بیمهشدگان، تعامل گسترده با بیمهگذاران و کارکنان، برنامهمحوری، مهندسی بیمهگری، حفظ سهم شرکت از بازار، حفظ توانگری مالی، توسعه فروش بیمههای زندگی و حامی، کاهش زمان پرداخت خسارت و پاسخگویی به مشتریان از برنامههای شرکت در سالجاری است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشانکرد: معاونان، مدیران، شبکه فروش و کارکنان شرکت با اولویت قراردادن اصلاح زیرساختها و برنامههای سال96، اجرای هسته دانا و شبکه همکاران توانا و اعتماد مشتریان وفادار توانستند زمینههای تداوم رشد شرکت و شتاب بیشتر در این زمینه را فراهم کنند.
وی افزود: حضور در باشگاه هزار میلیارد تومانیها، دریافت تایید سطح یک توانگری برای دومین سال متوالی، حضور در جمع 100شرکت برتر کشور، اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل خسارتها، ارتباط گسترده با بیمهگذاران و کارکنان، جهش در حوزه سرمایهگذاری و افزایش دورههای آموزشی ازجمله اقدامات صورت گرفته در سالجاری است.