کد خبر: ۶۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی و از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد است.
توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران از اولویت های بانک است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران،  سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک – در بازدید از اداره امور شعب شرق استان تهران، موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک در سال‌های اخیر را مرهون زحمات همکاران دانست و اظهار کرد: وفا داری سازمانی، تعهد، ایستادگی و حل مشکلات در شرایط سخت از مهم ترین ویژگی‌های کارکنان ارزشی این بانک است.
وی سرمایه انسانی را بزرگترین دارایی هر سازمانی عنوان کرد و افزود: توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی و از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد است.
مدیر عامل بانک هدف از این دیدار را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و همکاران عنوان کرد و ابراز داشت: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است بنابراین توجه به سرمایه انسانی و ایجاد فضای همدلی در بین کارکنان مورد توجه قرار دارد البته باید تلاش کنیم تا جایی که مقدور است رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود چون مشتری‌مداری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود می دانیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حمايت از کالای ایرانی گفت: يكي از راهبردهاي اصلي بانك مهر اقتصاد از ابتدای فعاليت حمايت از توليد داخلي بوده است كه اين فرآيند در سال97 بايد با جديت و پشتكار بيشتر دنبال می شود.
ايماني ضمن گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح کرد.
علیرضا چراغی رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران نیز در این دیدار به ارائه گزارشی جامع از فعالیت های این اداره، پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: