کد خبر: ۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش سراسری مدیران عالی بانک بر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رحیمی: باید برای تحقق شعار سال بکوشیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی – مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج – در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه، ابراز داشت: ماه رجب و شعبان مقدمه ای هستند برای ورورد به ماه مبارک رمضان، لذا پیامبر گرامی اسلام(ص) در رابطه با اهمیت این ماه، می فرمایند: در مقاطعی از عمرتان نسیم هایی از رحمت الهی وزیدن می گیرد که نباید از آن غافل باشید.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمایت های مدیریت عالی بانک در اجرای سیاست های حوزه نمایندگی ولی فقیه، ابراز داشت: به حمد الله در سال 96 برنامه های متنوع و متعددی در زمینه های فرهنگی، معنوی، عقیدتی، سیاسی، قرآنی و تجلیل از خانواده های معزز شهدا برگزار شد که به نسبت سال های قبل از رشد چشمگیری برخوردار بود.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خاطر نشان کرد: دشمن در جبهه جنگ سخت شکست سنگینی خورده لذا در این برهه از مسیر اقتصاد و فرهنگ وارد نبرد با ملت شریف ایران شده است بنا بر این همه باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) را که سالهاست اهمیت مسائل اقتصادی را گوشزد می کنند جدی بگیرند و در تحقق منویات ایشان بکوشند.
حجت الاسلام رحیمی خطاب به مدیران بانک، ابراز داشت: شما عزیزان که در حوزه پولی و مالی کشور فعالیت می کنید در زمره افسران عرصه اقتصاد به شمار می روید بنا بر این می توانید در برنامه ریزی های خود در جهت تقویت تولید ملی و فرهنگ سازی در راستای استفاده از محصولات داخلی گام بردارید.

در ادامه، یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک – ابراز داشت: سال گذشته بانک در شرایط سختی قرار گرفت که در نتیجه مدیریت و دلسوزی شما و زحمات و فداکاری همکاران عزیز در سراسر کشور توانستیم از آن شرایط دشوار عبور کنیم.

مرتضایی خاطر نشان کرد: در سال 96 مشکلات ناخواسته ای بر بانک مهر اقتصاد تحمیل شد که نمود عینی آن در بخش های منابع، مصارف، مطالبات غیر جاری و سودآوری مشهود بود از اینرو با تصویب طرح ارتقاء سود آوری انرژی مضاعفی در بانک ایجاد شد و خوشبختانه با تلاش همکاران کاستی ها و ضعف ها در نیمه دوم سال جبران شد.
وی افزود: در طرح ارتقاء سودآوری همکاران ما ثابت کردند که شعار ما می توانیم را همواره سرلوحه خود قرار داده اند به طوری که با اجرای این طرح روند افزایش معوقات متوقف شد و مانده مطالبات به 31 هزار میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.

مرتضایی با تاکید بر توجه به کرامت و شان و شخصیت مشتری در وصول مطالبات، بیان داشت: با توجه به سیاست های بانک مرکزی در خصوص نرخ سود سپرده ها، وصول معوقات می تواند علاوه بر تامین منابع، بانک را به سود آوری برساند بنا بر این چنانچه بتوانیم از همان 3 قسط معوق، پیگیری را شروع کنیم پرداخت مطالبات برای مشتری راحت تر خواهد بود.

عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به اهمیت توجه به مسئولیت های اجتماعی، خاطر نشان کرد: جمع آوری هدایای نقدی و کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه و جنگل کاری 180 هکتاری بانک در مراکز کانونی ریزگردها در استان خوزستان از جمله اقدامات نوعدوستانه و خداپسندانه بانک بود که خوشبختانه مورد استقبال همه رسانه و مسئولین قرار گرفت لذا باید این قبیل اقدامات را همچنان در دستور کار داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: