کد خبر: ۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل پست بانک ایران: به‌منظور کمک به رونق اقتصادی کشور، شعب این بانک آماده افتتاح حساب سپرده‌ سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی است.
شعب پست بانک‌ آماده افتتاح سپرده ارزی با پرداخت سود

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: درراستای اجرای برنامه‌های بانک مرکزی و به‌منظور کمک به رونق اقتصادی کشور، شعب این بانک آماده افتتاح حساب سپرده‌ سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرحی تصریح کرد: ارزهای مورد پذیرش برای سپرده سرمایه‌گذاری صرفاً اسکناس دلار و یورو بوده و حداقل سپرده‌گذاری نیز 1000 دلار و یا 1000یورو می‌باشد.

وی افزود: مدت حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی 6 ماهه بوده و درصورت توافق طرفین برای دوره‌های 6 ماهه دیگر قابل تمدید می‌باشد و بانک پرداخت اصل و سود سپرده ارزی سپرده‌گذاران نیز به‌صورت ارز را تضمین می نماید.

مدیرعامل پست بانک ایران افزود: نرخ سود سالانه سپرده‌های مدت‌دار ارزی شامل؛ یورو 2/5 درصد و دلار 3/5 درصد است و درصورت درخواست ابطال سپرده ارزی قبل از سررسید با یورو نرخ سود0/5 درصد و دلار نیز یک درصد قابل محاسبه خواهد بود. همچنین به سپرده‌هائی که قبل از یک ماه ابطال گردد سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: