کد خبر: ۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در مجموع ۷۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان فارس نیازمند بهسازی هستند که تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از آن بهسازی شده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛هوشنگ عشایری اظهار داشت: در استان فارس در مجموع 725 کیلومتر از راه‌های روستایی نیازمند به بهسازی هستند که در گام نخست برای 500 کیلومتر آن قرارداد بسته شده که 300 کیلومتر فاقد آسفالت و 200 کیلومتر نیازمند روکش آسفالت است.

وی با بیان اینکه تاکنون 110 کیلومتر از راه‌های روستایی فارس بهسازی شده است، گفت: برای بهسازی راه‌های روستایی 120 میلیارد تومان تا پایان برنامه پنجم توسعه قرار منعقد شده است که در صورت تحقق کامل آن تمامی راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار استان فارس آسفالت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: از مبلغ 120 میلیارد تومانی منعقد شده در قرارداد برای بهسازی راه‌های روستاییدر امسال  35 میلیارد تومان ارزش قیری است که شرکت نفت باید بپردازد و 35 میلیارد تومان هم مصوب شده که 15 میلیارد آن تخصیص یافته است.

عشایری با اشاره به شروع بهسازی راه‌های روستایی در استان فارس افزود: در مناطق جنوبی و شرقی استان فارس کار بهسازی و آسفالت‌ریزی ادامه دارد و در مناطق سردسیر به دلیل شرایط جوی کار متوقف شده و پس از گذشت فصل سرما کار بهسازی دوباره آغاز می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب 12 بسته خبر داد و خاطرنشان کرد: روند بهسازی و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی استان براساس برنامه پنجم پیش می‌رود و امید است با پایان برنامه پنجم تمامی راه‌های روستایی استان نیز بهسازی و آسفالت‌ریزی شده باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: