کد خبر: ۶۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
وظیفه روابط عمومی، ایجاد و انتشار نشاط و امید در درون و بیرون محیط سازمانی است و حفظ انگیزه، روحیه و نشاط در کار و زندگی از کارکردهای اصلی و مهم روابط عمومی به شمار می رود. روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به این وظیفه مهم روابط عمومی ها اشاره کرد و به تبیین جایگاه این نهاد مهم پرداخت.
مدیرعامل بانک کشاورزی: روابط عمومی مدرن، هدایتگر سازمان است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی که روز سه شنبه 25 اردیبهشت در تهران و درجمع بیش از 60 نفر کارشناسان و مسئولان روابط عمومی این بانک سخن می گفت ، ضمن تبریک گرامیداشت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، اضافه کرد: وجود کهنگی، تحجر، ضعف و خمودی در یک مجموعه، نشانه روابط عمومی ضعیف آن مجموعه است  و درمقابل، ارتباط  قدرتمند ، موثر و دوسویه با محیط بیرونی، موجب رشد، تعالی، بالندگی و ایجاد فرصت برای نو شدن و شکوفایی است.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود ارتباط مثبت و موفق را لازمه دست یابی به هر سطحی از اهداف دانست و با اشاره به پیشرفت روزافزون فناوری های ارتباطی ، گستردگی این حوزه و پیچیدگی دنیای امروز ، بر استفاده حداکثری از ابزارها و امکانات نوین  ، مبتکرانه و  دوستدار محیط زیست برای انجام تبلیغات و گسترش ارتباطات در راه نیل به اهداف بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به قدمت 85 ساله بانک کشاورزی ، رمز ماندگاری و پایداری این بانک را عملکرد مثبت و درخشان، حمایت گسترده از بخش کشاورزی، تعهد، مردم مداری، اثرگذاری، نام نیک، خدمت به کشاورزان در دورافتاده ترین روستاهای کشور و همچنین همگامی با رشد و توسعه صنعت بانکداری و حرکت به سمت نو شدن  برشمرد و اظهار داشت:  یکی از مهمترین عوامل ماندگاری بانک کشاورزی در برهه های مختلف تاریخی، قدرت انطباق با شرایط جدید، روزآمدی و پاسخ مناسب به نیازهای جامعه در هر مقطعی بوده  است و درحال حاضر که مساله اشتغال در اولویت دغدغه های نظام و نیازهای مردم قرار دارد، بایستی هم سو با آن خود را مهیای ارائه راهکار و حل این معضل کنیم.

خدارحمی  شناخت کامل و درست از اهداف، تشکیلات، وظایف، عملکرد، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت های سازمان را از جمله ضروریات یک  روابط عمومی موفق  اعلام کرد و افزود: روابط عمومی مدرن در حرکت به سوی تحولات مثبت، پیش قراول و هدایتگر سازمان است و بایستی با نگاه کلان به بخش های مختلف بانک واشراف به خدمات و محصولات، آن ها را به جامعه معرفی کند و از سوی دیگر با شناسایی نیازهای جامعه و انتقال آن به سازمان، در افزایش محبوبیت و اثرگذاری سازمان بکوشد.

 وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: رضایت و نشاط مشتریان و کارکنان، نمایانگر موفقیت بانک و درگرو عملکرد صحیح  حوزه روابط عمومی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: