به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانك كشاورزي، خدارحمي شناخت درست و كامل از سازمان را از جمله ضروریات یک روابط عمومی موفق اعلام کرد و افزود: روابط عمومی مدرن در حرکت به سوی تحولات مثبت، پیش قراول و هدایتگر سازمان است و بایستی با نگاه کلان به بخش های مختلف بانک واشراف به خدمات و محصولات، آن ها را به جامعه معرفی کند و از سوی دیگر با شناسایی نیازهای جامعه و انتقال آن به سازمان، در افزایش محبوبیت و اثرگذاری سازمان بکوشد.
وي ایجاد و انتشار نشاط وامید در درون و بیرون محیط سازمانی و حفظ انگیزه و پويايي در کار و زندگی را از کارکردهای اصلی و مهم روابط عمومی برشمرد و افزود: رضایت و نشاط مشتریان و کارکنان، نمایانگر موفقیت بانک و درگرو عملکرد صحیح حوزه روابط عمومی است.