به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجتالله مهدیان در این نشست با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش سازمان به شمار میآید و امروزه با گسترش ارتباطات در حوزههای مختلف ازجمله رسانههای مختلف و دایره مشتریان وظیفه خطیری در جهت برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان و جامعه هدف به عهده روابط عمومی میباشد.
مدیرعامل با اشاره به تکریم مشتریان و ترویج بانکداری با مشارکت خرد جمعی که ازجمله راهبردهای امسال بانک به شمار میآید افزود: روابط عمومی در کمک به پیادهسازی از طریق فرهنگسازی و همچنین تبلیغات میتواند بانک را در دستیابی به اهداف خودیاری نماید.
مهدیان همچنین به ایجاد شورای عالی تبلیغات در بانک اشاره نمود و افزود: معرفی چهره بانک به شکل صحیح و انجام تبلیغات منسجم و یکدست ازجمله وظایف روابط عمومی به شمار میآید.