کد خبر: ۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی:
مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخلاف خبر انتشار یافته در برخی رسانه های جمعی، در این سازمان مدیر دوتابعیتی نداریم .
مدیر دوتابعیتی در سازمان نداریم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از رسانه مالیاتی ایران، غلامرضا قبله ای، مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به انتشار خبری مبنی بر وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان از سوی یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور مدیر دوتابعیتی ندارد و مشخص نیست اعلام چنین خبری بر چه مبنایی و بر اساس چه مستنداتی مطرح و انتشار عمومی یافته است.
وی اظهار امیدواری کرد پیش از اعلام چنین اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، لازم است بررسی‎های کارشناسی اولیه انجام گرفته و سپس براساس اطلاعات متقن و صحیح، نسبت به خبررسانی چنین موضوعاتی اقدام گردد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: با توجه به ادعای وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان، خواستار اعلام فوری اسم و مشخصات این مدیر دوتابعیتی در جراید کشور هستیم.
قبله ای در خاتمه تاکید کرد: در شرایطی که نظام مالیاتی کشور در آستانه خوداظهاری صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی است و در این مقطع نیازمند همراهی هستیم، مشخص نیست انتشار اینگونه اخبار با چه اهداف و نیاتی صورت می گیرد و واقعا چه مسایلی در پشت پرده این اقدامات وجود دارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: