کد خبر: ۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
دادستان کل کشور گفت: در فتنه سال ۸۸، اگر دلدادگی مردم به خدا، بصیرت آنها و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود، نظام سلطه با توجه به عملکرد کسانی که جای پا را برای آنها باز کرده بودند، به آنچه می‌خواست می‌رسید و وضع کشور ما اکنون اینگونه نبود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در سخنرانی‌ پیش‌ از خطبه‌های در نماز جمعه امروز اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است که ما باید از حُسن‌های فضای مجازی در کشور استفاده کنیم و در حوزه مرزبانی فرهنگی نباید اجازه بدهیم دشمنان انقلاب رخنه کنند و فکر‌ها و اخلاق‌های جامعه ما را مورد تهدید قرار دهند.

وی گفت: در اقتصاد نیز همینطور است و نباید اجازه دهیم قاچاقچیان و سودجویان با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی موجب برهم خوردن اقتصاد کشور شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بنده به همه مدیران جامعه توصیه می‌کنم نظام نبوی مدلی را برای موفقیت ارائه پیش‌روی همه ما است.

وی تأکید کرد: از دشمن نباید واهمه داشت و باید در مسیر قانونمداری گام برداشت. در فتنه سال 1388 نیز اگر دلدادگی مردم به خدا، بصیرت آنها و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب نبود آنچه که نظام سلطه می‌خواست با توجه به عملکرد کسانی که جای پا را برای آنها فراهم کرده بود می‌رسید و وضع کشور ما اکنون اینگونه نبود.

 دادستان کل کشور گفت: این نظام؛ شهیدپرور، بصیرت‌آفرین و نظامی تربیت‌یافته و متصل به عاشورا است.

وی بیان داشت: آنچه که بر فتنه تأثیرگذار بود بصیرت مردم، تأسی از خدا و بصیرت‌آفرینی همراه با هدایت‌های رهبری بوده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: