مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع مدیران و همکاران استان البرز بر مشتری مداری و توجه به شرایط مشتری برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: هیچ چیز مهمتر از رویارویی با مشتری نیست و از این رو باید برای مشکلات مشتریان راه حل های ویژه یافت.
دکتر حجت اله صیدی با بیان اینکه باید برای حل مشکل مطالبات، راه حل داشته باشیم، افزود: مطالبات کلان با نسخه های صاف، ساده و مستقیم حل نمی شود بلکه باید برای آنها راه حل های برنامه ریزی شده ای یافت و حتی اشکالات فنی عادی نباید ما را از ارائه راه حل های حرفه ای در وصول مطالبات و حل مشکلات مدیونین باز بدارد.
وی با بیان اینکه آنچه که حرف می زند اعداد و ارقام است که خوشبختانه در استان البرز پیشرفت خوبی را نشان می دهد، از عملکرد همکاران بانک در این استان ابراز رضایت کرد و خواستار افزایش منابع این استان به ١٠٦ هزار میلیاردریال تا پایان سال شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم برای تسریع راه اندازی دفتر کارگزاری بانک صادرات ایران در بورس کالای استان البرز برای افزایش فعالیت در بورس کالای ایران دستورات لازم را صادر کرد و همچنین بر تسهیل فعالیت ارزی شعب، تقویت سامانه های بانکداری الکترونیک و رفع مشکلات سامانه «نیما» در تخصیص ارز تاکید کرد.
در این مراسم همچنین رضاصدیق عضو هیئت مدیره بانک، ضمن اشاره به قدمت ٦٦ ساله بانک در ارائه خدمت به مردم کشور و دارا بودن بیشترین سهم بازار طی سال های گذشته، اظهار امیدواری کرد که با ادامه روند کنونی این بانک به جایگاه ویژه خود در اقتصاد کشور باز گردد.
وی با مقایسه آماری عملکرد مدیریت شعب استان البرز با شبکه شعب بانک، گفت: وضعیت بانک صادرات ایران در استان البرز در اکثر شاخص ها بسیار مناسب و عالی بوده است.
عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران، در ادامه از عملیاتی شدن «سامانه اعتباری معاملات» و توسعه «سوپر مارکت مالی» در آینده نزدیک خبر داد.
در ابتدای این مراسم، ابوالفتح سامان پور مدیریت شعب استان البرز، گزارشی از عملکرد این استان ارائه داد. همچنین مجید گرجی به نمایندگی از روسای شعب استان، امید محقق و آمنه نیازی به نمایندگی از کارکنان صف و ستاد به بیان نطقه نظرات خود پرداختند و از ٨ رئیس شعبه برتر و ١٠ نفر از کارکنان بانک در استان تقدیر شد.