کد خبر: ۶۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان( ٢٥ ذی الحجه) و ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل از این عزیزان اقدام کند.
انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کارافتاده کلی نمونه سازمان‌تامین‌اجتماعی در سال‌٩٧

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این راستا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، طی بخشنامه ای ضوابط انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کارافتاده کلی نمونه این سازمان در سال ٩٧ را به تمامی استان ها ابلاغ کرد.

تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و یا با مراجعه به شعب این سازمان و دفاتر کانون های بازنشستگی در سراسر کشور اقدام و در صورت دارابودن شرایط از تاریخ ٩٧/٣/٢٢ لغایت ٩٧/٤/٢٥ در این فراخوان عمومی ثبت نام کنند.

شاخص های انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کارافتاده کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی در سایت این سازمان به نشانی فوق قابل دریافت است و علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آنها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

از بازنشسته، همسربازمانده و از کارافتاده کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی برگزیده در مراسمی در پانزدهم شهریور تقدیر به عمل می آید.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: