کد خبر: ۶۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
یک ملت چشم‌انتظار پیروزی ایران در بازی اول
در دومین روز از مسابقات جام جهانی 2018، امروز (جمعه) سه دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی برای ایرانی‌ها، تیم ملی کشورمان در نخستین گام به مصاف مراکش می‌رود.
گربه‌ پیشگو نتیجه بازی ایران و مراکش را پیش‌بینی می‌کند
در دومین روز از مسابقات جام جهانی 2018، امروز (جمعه) سه دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی برای ایرانی‌ها، تیم ملی کشورمان در نخستین گام به مصاف مراکش می‌رود.
از زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی انجام و ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شد تا به امروز، کمتر کسی شانسی برای شاگردان کارلوس کی‌روش قائل بوده است، با وجود این، سرمربی پرتغالی ایران در نشست خبری اخیرش جملاتی را مطرح کرد که پیغامی برای تیم‌های همگروه ایران بود. او گفته است: «نمی‌پذیریم که کسی به ما بگوید شما توان برد ندارید و تحمل نمی‌کنیم کسی ما را زیر سؤال ببرد و می‌خواهیم با محبوب‌ترین‌ها رقابت کنیم. امیدوارم خدای فوتبال ما را بپذیرد که اینجا باشیم و جشن بگیریم».
نخستین بازی ایران در جام جهانی از چند جهت اهمیت زیادی دارد، نخست اینکه پیروزی برابر مراکش کار ایران را برای بازی‌های بعدی راحت‌تر می‌کند. دوم اینکه، اعتمادبه‌نفس شاگردان کی‌روش برای تقابل با تیم‌های بزرگی چون اسپانیا بالا می‌رود. نباید فراموش کرد که ایران در تاریخ جام‌های جهانی که حضور داشته، هیچ وقت در اولین بازی خود پیروز نشده است و قصد دارد برای نخستین بار با پیروزی جام جهانی را آغاز کند. ایران در رنکینگ جهانی هم بالاتر از تیم ملی مراکش است.
گربه پیشگوی روسی نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش را امروز (جمعه) پیش‌بینی می‌کند.
کمیسیون توسعه گردشگری شهر سن پترزبورگ اعلام کرد که آشیل، گربه پیشگوی روسی امروز در موزه ارمتیاژ سن پترزبورگ نتیجه بازی نخست گروه B جام جهانی 2018 میان تیم‌های ملی ایران و مراکش را پیش‌بینی می‌کند. این گربه پیشگو که پیش از این پیروزی روسیه برابر عربستان در بازی افتتاحیه را به درستی پیش‌بینی کرده بود، قرار است تمام بازی‌های برنامه‌ریزی شده در شهر سن پترزبورگ را مورد پیش‌بینی قرار دهد.
گربه‌ پیشگو نتیجه بازی ایران و مراکش را پیش‌بینی می‌کند
گربه سفید برفی و ناشنوای آشیل پیش از این برای پیش‌بینی بازی‌های جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه انتخاب شده بود. این گربه به عنوان گربه مقاوم و منسجم از میان گربه‌های موزه ارمیتاژ برگزیده شد. کارشناسان معتقدند آشیل به دلیل توانایی تجزیه، تحلیل و رفتارهای غیرعادی می‌تواند چیزی را حدس بزند.
سایت اسپورت اف‌ام یونان درباره بازی نخست گروه B جام جهانی 2018 روسیه میان تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش نوشت: در سایه بازی تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال بازی جالب دیگری از گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه با حضور سه بازیکن شاغل در فوتبال یونان برگزار می‌شود. بازی ایران و مراکش در شهر سن پترزبورگ جذابیت‌های خاص خود را دارد.
این رسانه یونانی در ادامه آورده است: نبیل ضرار در ترکیب مراکش حضور ندارد و ایران نیز سعید عزت‌اللهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. تردیدهایی نیز درباره بازی مهدی طارمی و اشکان دژاگه وجود دارد. به احتمال زیاد 3 ملی‌پوش ایرانی شاغل در سوپر لیگ یونان شامل کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی حضور می‌یابند. تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش برای نخستین‌بار در جام جهانی به مصاف هم می‌روند.
گربه‌ پیشگو نتیجه بازی ایران و مراکش را پیش‌بینی می‌کند
اسپورت اف‌ام در پایان ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران را این‌گونه پیش‌بینی کرده است: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون و مهدی طارمی.
برنامه بازی‌های روز دوم جام جهانی 2018 به‌شرح زیر است:
جمعه 25 خرداد
مصر ــ اروگوئه، ساعت 16:30 (گروه A)/ ورزشگاه اکاترینبورگ
ایران ــ مراکش، ساعت 19:30 (گروه B)/ ورزشگاه سن‌پترزبورگ
اسپانیا  ــ پرتغال، ساعت 22:30 (گروهB)/ ورزشگاه سوچی.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار