کد خبر: ۶۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع معوقات بانکی این استان با اشاره به مصارف 5900 میلیارد تومانی شبکه بانکی کشوردر این استان گفت: بانک پارسیان و سه بانک صنعت و معدن، کشاورزی و ملی، بیشترین تسهیلات و منابع را در این استان محروم به کار گرفته اند.


احمدی با اشاره به منابع ۴۸ هزار میلیارد ریالی استان، ادامه داد: بانک‌های استان بیش از این منابع یعنی افزون بر ۵۹ هزار میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال مصارف داشته‌اند و چهار بانک پارسیان، صنعت و معدن، کشاورزی و ملی بیشترین منابع پرداختی را برای حمایت از تولید و رفع محرومیت های مالی پرداخت کرده و بیش از منابع خود در این استان، برای رفع کمک به تولید و فعالان اقتصادی، مصارف داشته اند.
احمدی به اجرای همه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل در مرکز استان و در همه شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در راستای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی بیش از همیشه پای کار بیایند.
احمدی همچنین بر تلاش صاحبان واحد‌های تولیدی نسبت به پرداخت معوقات  بانکی تاکید کرد و گفت: ۲۴ بانک در استان فعال هستند که باید خود را برای حمایت از تولید و اشتغال براساس دستورالعمل‌ها تجهیز کنند و واحدهای اقتصادی نیز باید تلاش کنند که برای تجهیز منابع بانک ها، معوقات خود را پرداخت نمایند و از بانک ها حمایت کنند. 
در این نشست مشکلات ۶ واحد تولیدی و اشتغال‌زا بررسی  وتصمیماتی برای برون رفت از مشکلات آنها گرفته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: