کد خبر: ۶۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان بیمه‌کوثر یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.


به‌گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.
زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.

نام:
ایمیل:
* نظر: