کد خبر: ۶۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
متهم فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی دوباره آفتابی شد
امروز تصویری از خاوری در رسانه ها منتشر شده است که وی را هنگام خرید گوشت در یکی از فروشگاه های کانادا نشان می دهد. خاوری در پی یک فساد اقتصادی بزرگ موسوم به «فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی»، به کانادا گریخت و تلاش‌های ایران برای بازگرداندن او بی‌نتیجه ماند.
تصویر زیر، محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی را در یک فروشگاه گوشت در کانادا نشان می‌دهد. به گزارش تجارت آنلاین از ایسنا، خاوری در پی یک فساد اقتصادی بزرگ موسوم به «فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی»، به کانادا گریخت و تلاش‌های ایران برای بازگرداندن او بی‌نتیجه ماند. البته خاوری به صورت غیابی محاکمه و محکوم شده است.
این عکس در حالی منتشر شده است که چندی قبل شایعه قتل خاوری در فضای مجازی منتشر شده بود.
در شایعه‌ی منتشر شده درباره‌ی قتل خاوری حتی از پلیس کانادا نیز نقل قولی ساختگی دیده می شد:
«محمود رضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی توسط افراد ناشناس بقتل رسید. پلیس کانادا اعلام کرد جسد وی را حوالی منزل شخصی وی در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی نموده. این درحالیست که پلیس ایالتی کانادا ضمن شدیدترین تدابیر امنیتی از ورود خبرنگاران برای تهیه گزارش ممانعت بعمل آورده و هرگونه توضیحات دیگری درمورد چگونگی حادثه قتل اعلام ننموده است».
حساسیت‌های خبری بر روی «محمود خاوری» از آنجا بالاست که دستیابی به خاوری پس از افشای دست داشتن در پرونده‌ی بزرگ فساد اقتصادی، ممکن نیست.
این عکس را نخستین بار سایت «فردانیوز» بازنشر کرده است.
خاوری در حال خرید گوشت در کانادا + عکس

نام:
ایمیل:
* نظر: