کد خبر: ۶۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
بیست و هفتمین همایش دو روزه معاونین ، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانهای سراسر کشور در سالن اجتماعات باشگاه پاس قوامین برگزار شد.
همایش دو روزه معاونین و مدیران بانک قوامین

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در این همایش که با موضوع وضعیت بازارهای موازی و آسیب شناسی و مدیریت التهابات بازار پول برگزار شده است ابتدا دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین طی سخنانی با بررسی وضعیت اقتصادی و تحولات اخیر بازار پولی و مالی به تبیین راهکارهای پیش روی مدیران برای گذر از وضعیت کنونی پرداخت.
دکتر تقی نتاج با تقدیر از عملکرد کلیه مدیران بانک تداوم نشاط سازمانی رابرای بهسازی ارائه خدمت به مشتریان ضروری دانست و گفت : عرضه محصولات جدید متناسب با نیاز بازار همچنان جزء تدابیر اولیاء محترم بانک بوده و با تأکید بر حفظ بازار بانک در بخش منابع برنامه ریزی های آتی انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد که کارکنان و مدیران خدوم نظام بانکی همواره آماده ی خدمت صادقانه و متعهدانه در اقتصاد بانک محور ایران هستند و خود را سرباز اقتصاد ملی می دانند . مطمئناً در شرایط کنونی که اقتصاد کشور شاهد اجرای مأموریت ساماندهی موسسات پولی و بانکی است لازم است با عقلانیت و طراحی راهبردی ضمن شناسایی تهدید ها و نقاط ضعف و با بکارگیری قوت ها از فرصت ها به بهترین نحو استفاده کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: