کد خبر: ۶۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸
قیمت سکه به دو میلیون و ٩٦٠هزار تومان رسید
درمعاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۴ هزار تومان افزایش، به ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید.
موج تازه افزایش قیمت سکه در راه است
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۴ هزار تومان افزایش، به ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با نرخ دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. در عین حال، هر نیم سکه ۱۱ هزار تومان، ربع سکه ۵ هزار تومان و سکه یک گرمی هزار تومان گران شد.
بر این اساس قیمت هر نیم سکه یک میلیون و ۳۸۶ هزار تومان، ربع سکه ۷۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۴۱۶ هزار تومان است.
در همین رابطه رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: سکه همچنان ۴۸۰ هزار تومان حباب دارد و هیچ گونه نمی توان آینده بازار را با اطمینان تحلیل کرد.
محمد کشتی آرای اظهار داشت: انتظار می رفت با توجه به واگذاری سکه‌های پیش فروش شده از دیروز و ورود این سکه ها به بازار قیمت سکه کاهش پیدا کند و همین خبر باعث شده بود در اوایل صبح دیروز قیمت سکه صد هزار تومان کم شود.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: ولی با تحویل سکه های پیش فروش و وارد نشدن آنها به بازار و همچنین بالا رفتن تقاضا در بازار برای خرید سکه و همچنین بالا رفتن ارزش دلار، قیمت سکه در بازار آزاد با ۱۵۰ هزار تومان افزایش روبرو بود و قیمت سکه به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. امروز هم این روند ادامه پیدا کرد تا سکه در آستانه سه میلیونی شدن قرار بگیرد.
وی افزود: قیمت جهانی طلا در روز گذشته ۲۰ دلار کاهش یافت ولی به دلایل ذکر شده قیمت ها در بازارهای داخلی افزایش یافت.
فعالان بازار در روزهای اخیر معتقدند با توجه به روند ادامه دار افزایش قیمت ها در بازار به نظر می رسد حتی ورود سکه های پیش فروش شده هم نتواند به عنوان عاملی برای ثبات بازار مطرح شود و در روزهای آینده باید منتظر افزایش قیمت سکه در بازار باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار