کد خبر: ۶۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری حوزه خواهران دیدار و گفتگو کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری: عملکرد و فعالیت های بانک مهر اقتصاد قابل تحسین است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، آیت الله مرتضی مقتدایی – عضو مجلس خبرگان رهبری - در این دیدار، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد نشان دهنده تلاش و فعالیت های قابل تحسین آن می باشد که باعث خرسندی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری کمک به افراد بی‌بضاعت را دارای اجر اخروی فراوانی دانست و افزود: ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات و کارگشایی از امور مردم موجب می شود تا کسب و کار افراد رونق پیدا کند و از بسیاری از انحرافات و معضلات اجتماعی پیشگیری شود.
وی تصریح کرد: اقدامات و فعالیت های این بانک در راستای رعایت موازین شرعی در عملیات بانکی بی شک عبادت  محسوب می شود و گره گشایی از مشکلات مردم به مراتب از کسی که در مسجد عبادت می کند دارای ثواب بالاتری خواهد بود و این توفیقی است که خدواند به شما ارزانی داشته لذا این مسیر را به جدیت ادامه دهید تا به عنوان الگویی برای دیگر بانک ها، قرار گیرید.
آیت الله مقتدایی با اشاره به روایتی به اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه پرداخت وگفت: ثواب قرض الحسنه چندین برابر هدیه دادن است و واسطه ای( بانک) که پول دیگری را با وکالت به فرد دیگر قرض دهد، خداوند همان ثوابی را که برای مالک پول می نویسد به حساب واسطه (بانک) نیز نوشته می شود و تمامی افراد دخیل در این امر نیز از همان ثواب بهره مند می شوند و پاداش این وام در نامه اعمالشان نوشته خواهد شد.
در این دیدار بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری بدون ربا پرداخت و اظهار داشت: این بانک علاوه بر فعالیت های اقتصادی، در عرصه های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات موثری انجام داده است که می توان به جنگل کاری 180 هکتار از اراضی استان خوزستان اشاره نمود که این عمل با هدف بیابان زدایی و مقابله با ریزگردها برای کاهش آلودگی هوا صورت گرفته است.  

نام:
ایمیل:
* نظر: