در این کنفرانس محورهایی ازقبیل حمایت از تولید و خدمات ایرانی، پیشنیاز افزایش تولید، نقش نوآوری و اختراعات در تولید و خدمات ملی، فرصتهای بینالمللی در ارتقای تولید و خدمات ملی در پسا تحریم، رابطه بین کیفیت محصول و خدمات با رضایتمندی مشتری و سودمندی شرکت، کمک به برجستهسازی نشان تجاری کالاها و خدمات مرغوب ایرانی و رفع نیاز وابستگی به واردات کالاهای خارجی و افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است شرکت بیمه رازی با توجه به دریافت تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی 4 سال متوالی، به عنوان شرکت برتر، میهمان ویژه این کنفرانس بود و خانم سمیه محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و آقای یحیی فردوسی مدیر اتکایی بیمه رازی به عنوان نمایندگان شرکت حضور داشتند.
همچنین با برپایی غرفه در بخش نمایشگاهی این کنفرانس توسط کارشناسان مجرب صنعت بیمه به ارائه خدمات بیمه ای پرداخت.