به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، در ابتدای این نشست حسین کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به برنامه های اجرا شده و روند توسعه ای شرکت طی دو سال اخیر، از رشد ۴۳ درصدی بیمه نوین در سه ماهه نخست سال خبر داد و گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری ما برای سال جاری با شناخت ظرفیت های موجود و وضعیت بازار همراه با جذب پرتفوی با ریسک کنترل شده انجام شد و از آغاز سال هم کار خود را طبق برنامه شروع کردیم و موفق شدیم در سه ماهه ابتدای سال به ۴۳.۹ درصد رشد دست پیدا کنیم.
وی در ادامه افزود: پیاده سازی و اجرای مدیریت ریسک در بیمه نوین از سال ۹۴ به کاهش سهم ثالث در پرتفوی شرکت به ۲۴ درصد و افزایش صدور و کاهش نسبت خسارت، در وضعیت مطلوب و قابل توجهی در مقایسه با صنعت بیمه منجر شده است.
کریم خان زند درخصوص سطح خدمات ارائه شده در بیمه نوین خاطرنشان کرد: دستورکار ما برای رقابت در بازار بر روی سطح ارائه خدمات متمرکز شده و اینکه موازنه ای از سرعت و کیفیت خدمت با هزینه معقول برای مشتریان رقم بخورد. این هدف در محصول اتوپلاس شرکت محقق و اجرایی شده است و بیمه گذار با خرید بیمه بدنه به سطح بالایی از خدمات و پشتیبانی دست پیدا می کند.
مدیر عامل بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت همکاری های مشترک در مجموعه اقتصاد نوین تصریح کرد: تلاش ما همکاری و شراکت برای بهره مندی دوسویه از ظرفیت های موجود در تمام شرکت های مجموعه است، چون اعتقاد داریم تمرکز در ارائه خدمات متنوع علاوه بر سودآوری و کاهش ریسک به رضایت مشتری و در نتیجه سود و منفعت ماندگار منجر می شود.
در بخش دیگری از این نشست علیرضا بولگوری؛ مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بر لزوم بازنگری در برنامه های همکاری بین بانک و شرکت های اقتصاد نوین تأکید کرد و گفت: بعد از گذشته ۱۶ سال از تأسیس بانک اقتصاد نوین باید با ایجاد نگرش سیستمی به بهره وری این مجموعه و شرکت های آن برای هم افزایی و تأمین مزیت رقابتی پایدار این هلدینگ در بازار مالی کنونی برنامه ریزی کرد.
وی تأکید کرد: بزرگ ترین ظرفیت بانک خوشنامی و برخورداری از زنجیره ای متنوع از خدمات در مجموعه اقتصاد نوین است که با بازسازی ساختارهای ارتباطی می توانیم به بهبود عملیاتی و در نتیجه توسعه هلدینگ اقتصاد نوین دست یابیم.
بولگوری بااشاره به اهمیت ایجاد و حفظ تناسب بین رضایت تمام ذی نفعان خاطرنشان کرد: براساس شرایط فعلی بازار و وضعیت اقتصادی باید بازنگری در اهداف و استراتژی ها به گونه ای باشد که تناسب بین رضایت ذی نفعان از سپرده گذار، بیمه گذار، مشتری و سهام دار حفظ شود و بر این اساس الگویی منتج به سود با کیفیت و دارای ثبات در جهت ماندگاری و خوشنامی مجموعه اقتصاد نوین محقق شود.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین ایجاد مدلی برای مشارکت و نهادینه کردن همکاری شرکت های بانک اقتصاد نوین را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر مجموعه ای از اطلاعات و داده در شرکت های مجموعه موجود است که برای برخورداری از ظرفیت های متقابل و بهره مندی از ارزش افزوده اقتصادی باید یک نظام اثربخش براساس ساختاری سودآور و چرخه ای از ارتباط مثبت و سازنده ایجاد شود.