به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، کریمی افزود: وجود زیرساختهای سختافزاری و نرم افزاری برای ایجاد درآمد در شعب ضروری بوده، اما برای تحقق اهداف درآمدی بانک، احساس مسئولیت در رئیس و کارکنان شعبه در اولویت می باشد.
کریمی تصریح کرد: رقابت در عرصه بانکداری کاری دشوار است و بدون مجهزشدن به دانش روز و تحلیل مستمر وضعیت درآمدها و هزینههای شعب نمیتوان انتظار موفقیت داشت.
علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق نیز در این جلسه هدف از ارزیابی شعب را کمک به رؤسای شعب برای شناخت نقاط ضعف و قوت شعبه دانست و گفت: شعبی که در شاخصهای مهم عملکردی مانند وصول مطالبات، خدمات الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغالزا و ... خوب عمل کنند مورد تقدیر همه جانبه قرار می گیرند.
پورحسین جایگاه رئیس شعبه را جایگاهی ارزشمند دانست و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد اشتغال فرصتی است که اگر شعبه به درستی به آن عمل کند هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در پی دارد.
وی تصریح کرد: عدم شناخت مشتریان موجب بالارفتن مطالبات و افزایش چکهای برگشتی شده و رؤسای شعب باید برنامه دقیقی برای ارتباط با مشتریان شعب و باجههای بانکی داشته باشند.
گفتنی است: نهمین جلسه ارزیابی شعب پستبانکایران با حضور رؤسای 28 شعبه، اول مردادماه برگزار و عملکرد آنان در شاخصهای عملکردی منابع، شاخص مصارف و منابع، شاخص مطالبات، ضمانتنامه، درگاههای الکترونیک و... مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.