به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که در دوران جدید، ارزیابی و گزارش دهی کلی نفعی به حال سازمان ها ندارد، گفت: سازمان ها از واحدهای کوچک تشکیل شده اند که هر کدام اثر خود را بر عملکرد نهایی دارند، بنابراین هر واحد بانک شامل واحدهای ستادی، شعب و حتی باجه می تواند در عملکرد بانک موثر باشد.
وی با اشاره به این که بر همین اساس، استراتژی بلند مدت بانک تدوین و نقش هر بخش در آن به طور دقیق مشخص شده است، اظهار کرد: برای هر یک از شعب و ادارات ستادی بانک در دوره زمانی مدنظر، یک هدف مشخص تعیین و نقشه راه رسیدن به آن هدف نیز تبیین شده است.
به گفته حسین زاده، نحوه عملکرد هر کدام از این واحدها در دوره های زمانی مشخص رصد و علل احتمالی عدم تحقق کامل آن اهداف بررسی می شود تا موانع پیش رو برطرف شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که بدنه بانک کاملا با استراتژی تدوین شده همراه است، گفت: تیم های برنامه ریزی از میان کارکنان بانک در سراسر کشور به منظور پیاده سازی این اهداف آموزش دیده اند و به کارکنان بانک در تحقق استراتژی کمک می کنند.
حسین زاده تاکید کرد: ارزیابی مویگری عملکرد واحدها باعث تسریع در رسیدن به اهداف و شناخت چالش ها می شود، بنابراین بانک می تواند در کوتاهترین زمان و با حداکثر کیفیت، اهداف خود را محقق کند.