کد خبر: ۶۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرد
بعد از مدتها گمانه زنی و خبرهای ریز و درشت به نظر می رسد داستان تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش بالاخره به پایان خود رسیده است و امروز نوبت خداحافظی پیرمرد پرتغالی از تیم ملی است.
فوتبال ایران در شوک یک خبر
بعد از مدتها گمانه زنی و خبرهای ریز و درشت به نظر می رسد داستان تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش بالاخره به پایان خود رسیده است و امروز نوبت خداحافظی پیرمرد پرتغالی از تیم ملی است.
هر چند هنوز هم بسیاری امیدوارند قول و قرارهای کی روش و تاج تا پایان جام ملت های آسیا برقرار بماند و ایران با کارلوس کی روش به این مسابقات پای بگذارد اما خبرها از پایان قرارداد کی روش و خداحافظی او با فوتبال ایران حکایت دارد.
امروز قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسید و او در متنی دو پهلو با فوتبال ایران خداحافظی کرد. هر چند بسیاری معتقدند این متن به معنای رفتن کی روش نبوده و او منتظر پیشنهاد جدید فدراسیون فوتبال است. کی‌روش البته از کشور الجزایر پیشنهاد دارد و امروز هم چند سایت پرتغالی از توافق او با فدراسیون الجزایر نوشته بودند.
در همین حال اکثر رسانه های الجزایر امروز مدعی شدند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این کشور شده است و ماهیانه هم 100 هزار یورو دستمزد می گیرد. هنوز فدراسیون فوتبال واکنشی به انتشار این خبر از سوی رسانه های مختلف کشور الجزایر نداشته است.
سایت الخضره توافق قطعی دو طرف را تائید کرد و سایت lagazettedufennec هم این مسئله را تائید کرده است.
این خبرها در حالی منتشر می شود که سرمربی پرتغالی تیم ملی دقایقی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام متنی به اشتراک گذاشت که به منزله خداحافظی او از ایرانیان است.
کارلوس کی‌روش در متنی که در پیج اینستاگرامش قرارداده صحبت‌هایی درباره حضور هفت و نیم ساله در فوتبال ایران و مقایسه آن با حضور ده ساله در تیم ملی پرتغال کرده و از دو خانواده فوتبال ایران و پرتغال تشکر کرده است. در عین حال جمله آخر او «تا بعد» کمی کنایه‌آمیز به نظر می‌رسد.
او در متن پست خود نوشت: «هفت سال و نیم از ابتدای حضورم در ایران گذشت. چه سفر و چه تجربه فوق العاده‌ای. دومین قرارداد بلند مدت من پس از حضور 10 ساله در تیم ملی پرتغال. این قراردادها به یادم می‌آورد که این تجربه‌ها بیش از فوتبال هستند. این‌ها درباره زندگی هستند. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند غرور من را و افتخار بودن در این دو خانواده فوق‌العاده و فراموش نشدنی را توصیف کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران از همه شما ممنونم."تا بعد"»
حالا به نظر می رسد فوتبال ایران باید این روزها منتظر یک شوک خبری باشد. شوکی با مضمون خداحافظی فوتبال ایران با پیرمرد خوش تیپ پرتغالی!
 
فوتبال ایران در شوک یک خبر


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار