کد خبر: ۶۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
نشست هم اندیشی کارکنان اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی با حضور معاون طرح و توسعه بانک برگزار شد.
حمایت از تولید داخلی از برنامه های راهبردی بانک است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در این نشست با تبیین آخرین سیاستهای کاری بانک به تشریح راهبردهای موثر در جنگ اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: افق دید مدیران در چنین شرایطی باید بسیار وسیع باشد تا بتوانند یار و یاور مدیران ارشد بانک باشند.
وی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد باید در کنار سایر نهادهای انقلابی کشور در جنگ اقتصادی پیشرو باشد و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) با اقدامات مثمر ثمر گام های عملی بردارد.
صفایی یکپارچگی در برنامه ریزی و سیاست گذاری را لازمه برخورداری از نگاه راهبردی در دوره جنگ اقتصادی ارزیابی کرد و اظهار داشت: نگاه بخشی داشتن به مسائل کلان اقتصادی نمی تواند مشکلات را حل کند و چنین نگاهی نخواهد توانست در رسیدن به برنامه های از پیش تعیین شده موثر واقع شود بنابراین باید نگاه راهبردی به موضوع داشته باشیم.
وی حمایت مستمر از تولید داخل را جزء برنامه های راهبردی بانک مهر اقتصاد اعلام کرد و گفت: این رویکرد پیوسته در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار بانک قرار دارد.
معاون طرح و توسعه بانک در ادامه با اشاره به نیاز کشور به تولید محصولات استراتژیک، ابراز داشت: خود کفایی در تولید محصولات استراتژیک می تواند کشور را از ضربه های اقتصادی دشمنان مصون نگه دارد و بر همین اساس بانک مهر اقتصاد نگاه ویژه ای برای حمایت از تولید کنندگان این محصولات دارد.
صفایی مزید در ادامه به برشماری آخرین وضعیت بانک مهر اقتصاد در شاخص های مختلف پرداخت و افزود: در 4 ماهه نخست امسال 79 درصد رشد در مصارف داشتیم و در همین مدت به صورت میانگین در هر شعبه به 288 نفر انواع تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
وی بر توجه به اهمیت ارائه خدمات نوین به مشتریان و تمرکز بر وصول معوقات تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری نیز ارزیابی ستادهای سرپرستی و طرح ارتقاء بهره وری در کنار دیگر برنامه های نظارتی با دقت و جدیت انجام می شود.
در ابتدای این همایش رضا عظیمی - رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی - به  ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: