کد خبر: ۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
آخرین خبرها از نقل و انتقال آبی پوشان
چندی پیش خبری مبنی بر حضور ساموئل اتوئو ستاره سال هاى نه چندان دور تیم فوتبال بارسلونا در باشگاه استقلال تهران براى هجدهمین دوره لیگ برتر منتشر شد، اما این خبر توسط نزدیکان باشگاه استقلال تکذیب شد.
تکذیب حضور ساموئل اتوئو در استقلال
حضور بازیکن سابق تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان در باشگاه استقلال تکذیب شد.
چندی پیش خبری مبنی بر حضور ساموئل اتوئو ستاره سال هاى نه چندان دور تیم فوتبال بارسلونا در باشگاه استقلال تهران براى هجدهمین دوره لیگ برتر منتشر شد، اما این خبر توسط نزدیکان باشگاه استقلال تکذیب شد.
مدیران باشگاه استقلال مذاکره اى با این بازیکن کامرونى نداشتند و پرونده نقل و انتقالات خود را با جذب الحاجى گرو به پایان مى رسانند.
اتوئو در لیست وینفرد شفر قرار نداشته و مسئولان باشگاه استقلال هم اقدامی برای جذب این بازیکن نکرده اند.
باشگاه استقلال قصد ندارد برای جذب ساموئل اتوئو مهاجم سابق تیم فوتبال اینترمیلان اقدام کند.
جذب الحاجى گرو توسط استقلال قطعى است و به زودی قراردادش را با آبی پوشان پایتخت امضا می‌کند.
الحاجى گرو مهاجم نیجریه اى مدنظر باشگاه استقلال شب گذشته «دوشنبه» وارد ایران شد تا مذاکرات نهایى با مدیران این باشگاه برای حضور در ترکیب آبی پوشان را انجام دهد.
این بازیکن امروز در تست هاى پزشکى ایفمارک شرکت خواهد کرد تا پس از تایید قرارداد نهایى او امضا شود.
با توجه به مذاکراتى که مدیران باشگاه استقلال روزهاى گذشته با الحاجى داشته اند توافقات نهایی حاصل شده و این بازیکن فقط باید قرارداد نهایى خود را با استقلالى‌ها امضاکند.
قرارداد الحاجى با استقلال ۲ ساله خواهد بود.
مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مدافع هستند که در این میان نام پورعلى گنجى در لیست استقلال دیده مى شود، اما با توجه به پیشنهادهای پیش رو این بازیکن، جذب پورعلی گنجی توسط استقلالى‌ها غیرممکن به نظر می رسد.
با توجه به اینکه گفته شده تیام با باشگاه عجمان قرارداد امضا کرده است، مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا آى تى سى مهاجم سنگالى را صادر نکنند و از این بازیکن و باشگاه عجمان به فیفا شکایت کنند. استقلالى‌ها در نظر دارند سرنوشت مهدی طارمى را براى تیام و باشگاه مورد نظر رقم بزنند.
با توجه به اینکه جابر انصارى در لیست وینفرد شفر قرار ندارد، این بازیکن و مدیران استقلال به دنبال راه حل جدایى برای انصاری هستند و در همین راستا پیراهن شماره ١١ جابر تا به اینجا ٣ خواهان دارد.
مرتضى تبریزى، طارق همام و مهدى قائدى، سه بازیکنى هستند که قصد دارند پیراهن شماره ١١ استقلال را به تن کنند.
الحاجى گرو امروز صبح پس از حضور در باشگاه استقلال براى انجام تست هاى پزشكى راهى ايفمارك شد تا پس از تاييديه پزشكان قرارداد نهايى خود را با آبى پوشان امضا كند.
توافق نهايى ميان باشگاه استقلال و الحاجى گرو انجام شده و اين بازيكن مشكلى براى پيوستن به جمع آبى پوشان ندارد.
طارق همام بازيكن عراقى تيم فوتبال استقلال كه به تازگى قرارداد ٣ ساله خود را با آبى پوشان امضا كرده، قرار است تا يكى دو روز آينده خود را به تمرينات استقلال برساند.
طبق هماهنگى ها قرار است نيوماير پيراهن شماره ٧ و مرتضى تبريزى مهاجم جديد آبى پوشان با پيراهن شماره ١١ براى استقلال به ميدان برود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار