کد خبر: ۶۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک کشاورزی با روسای شعب مدیریت بانک در تهران بزرگ روز پنج شنبه 18 مرداد با هدف بررسی عملکرد این شعب در حوزه های مختلف مالی و اعتباری، طرح مشکلات و ارائه راهکارها، در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
هم اندیشی مدیرعامل بانک کشاورزی با روسای شعب مدیریت بانک در تهران بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست  روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ضمن بیان رهنمودهایی در موضوعات مرتبط با بازاریابی و تجهیز منابع، اعتبارات ، عملیات ارزی، منابع انسانی و بانکداری الکترونیک ،  اهتمام ویژه روسای شعب در ارائه مطلوب خدمات بانکی به مشتریان، جلب رضایتمندی آن ها و تعامل سازنده با مراجعه کنندگان را خواستار شد.

وی همچنین بر لزوم معرفی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و خدمات ارزی بانک کشاورزی به مشتریان ، تلاش برای رعایت بهداشت اعتباری در کنار کوتاه کردن پروسه پرداخت تسهیلات ، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش ریسک اعتباری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، تشریح عملکرد و بیان مشکلات ، تنگناها و پیشنهادات توسط مدیر شعب بانک در تهران بزرگ و روسای شعب و ارائه راهکارها توسط مدیرعامل و مدیران امور بانک کشاورزی از دیگر بخش های این نشست بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: