کد خبر: ۶۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
نشست هم اندیشی همیاران روابط عمومی و روسای دوایر اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کردستان با حضور مشاور مدیر عامل بانک برگزار شد.
گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، منصور شیخ الاسلامی – مشاور مدیر عامل بانک - ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: در برهه ای از زمان هستیم که رسانه ها و خبرنگاران نقش اساسی در زندگی آحاد مردم به لحاظ فرهنگی و اقتصادی بر عهده دارند لذا جا دارد این روز بزرگ را که متعلق به تمامی اصحاب قلم و رسانه است گرامی بداریم و قدردان تلاش ها و زحمات این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاری باشیم.
مشاور مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت استقلال اقتصادی کشور، تنها راه اصلاح ساختار اقتصادی را تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گفتمان سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی از اصول مهمی است که باید مورد توجه رسانه ها به ویژه دست اندر کاران حوزه روابط عمومی قرار گیرد .
شیخ الاسلامی افزود: وظیفه اصلی رسانه ها در قبال گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی تبیین و روشنگری در میان مردم و خواص و پیگیری و مطالبه گری از مسئولان است رسانه ها می توانند فضای گفتمانی بین مردم و دولت را فراهم سازند و مردم را به مشارکت دعوت نمایند تا این مهم را به مطالبه مردمی تبدیل کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی در آغازین سال های پیروزی انقلاب با 8 سال جنگ تحمیلی مواجه شد که مردم بدترین شرایط اقتصادی را در آن سال ها تجربه کردند ولی با تکیه بر نیروی ایمان و توانایی های داخلی، توانستیم با قدرت از مشکلات گذر کنیم و امروز شاهد موفقیت های چشمگیر در حوزه های مختلف هستیم .
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای مشارکت مردم در اقتصاد و حوزه تولید کشور است، گفت: باید فرهنگ خرید، مصرف، سرمایه گذاری و فرهنگ مشارکت در جامعه به شیوه صحیح شکل بگیرد  .
شیخ الاسلامی با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: امروز با توجه به رقابت بانک ها در ارائه خدمات مختلف، 80 درصد از درآمد و سود دهی بنگاه های اقتصادی مربوط به مشتری است و آنچه می تواند آینده بانک را تضمین کند، نوع نگاه و نحوه مشتری مداری در هر مجموعه بانکی می باشد .
وی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد دارای سرمایه انسانی با انگیزه، وفادار و متخصص است به صورتیکه رفتار و فرهنگ سازمانی کارکنان بانک در نظام بانکی کشور زبانزد می باشد و امیدواریم با همراهی و حمایت همکاران عزیز بتوانیم مسیر رشد و ترقی را با سرعت بیشتری طی کنیم.
در ابتدای این همایش حسین ملامحمدی - رئیس اداره امور شعب استان کردستان - به  ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان پرداخت و گفت: استان کردستان ضمن برخورداری از سرمایه انسانی متفکر، خلاق و پر تلاش، توانسته است با برنامه ریزی مدون و منسجم رتبه های برتر کشوری را کسب نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: