کد خبر: ۶۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
بانک توسعه صادرات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: صاحبان دسته چک قدیمی این بانک به منظور تعویض آن و تبدیل به چک‌های صیادی تا پایان مردادماه به شعب این بانک مراجعه کنند، در غیر این صورت چک‌های قدیمی در سایر بانک ها پذیرش نخواهد شد.
فراخوان بانک توسعه صادرات ایران برای تعویض دسته چک‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات،برای مشتریانی که چکهای تاریخ آتی خود را حداکثر تا تاریخ 97/5/15 به شعب بانکها ارایه کرده باشند؛ تخصیص شناسه صیادی از طریق سامانه اطلاعاتی بانک مرکزی اعمال خواهد شد و وصول سایر چکهای تاریخ آتی فقط از طریق مراجعه حضوری به شعب همان بانک میسر می شود.
براساس این گزارش، در راستای تسهیل امور مربوطه و بهبود کیفیت خدمت رسانی به مشتریان؛ شعب بانک نسبت به تعویض دسته چکهای با طرح قدیم با دسته چکهای طرح صیاد اقدام می کنند.
مطابق اعلام بانک مرکزی زمانبندی پیاده سازی سامانه صدور یکپارچه دسته چک (صیاد) در دو فاز اجرایی شامل شخصی سازی چکها مصوب و اجرایی شده است.
هدف از اجرای این طرح؛ عملیاتی شدن مصوبات شورای پول و اعتبار و ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و در راستای ارتقای اعتبار برگ چک و کاهش آسیبهای اجتماعی و اقتصادی ناشی از صدور چک جعلی و بی محل اعلام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: