کد خبر: ۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
هواداران محترم می توانند بلیط بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود را از شعب موسسه اعتباری کوثر شهرهای تهران،کرج و شعبه مستقل مرکزی تهیه نمایند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ پیرو تعامل موسسه کوثر و باشگاه پرسپولیس، هواداران گرامی می‌توانند برای خرید بلیط بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم (فصل 98-97) با کوثر کارت هواداری، بلیت این بازی را دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش؛ همچنین هواداران می توانند با دردست داشتن کارت ملی و شناسنامه نسبت به افتتاح حساب و دریافت هوادار کارت کوثر با لوگوی تیم محبوب خود اقدام و از مزایای کوثر کارت هواداری بهره مند گردند.

این گزارش می افزاید: هواداران پرشور تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان می توانند روز پنج شنبه از ساعت7:30 الی 14 با مراجعه به شعب شهرهای تهران، کرج و شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند. همچنین هر هوادار می تواند حداکثر 3 قطعه بلیط خریداری کند.

خاطرنشان می سازد؛ بازی پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان روز جمعه 26 مردادماه ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. هواداران محترم می توانند اخبار کوثر کارت هواداری را در سایت havadari.kosarfci.irدنبال نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: